What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

T.K: Sega naomi uni cab met naomi 2+GD Rom+extra s

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te koop moet snel weg vandaar deze prijs ! 1000 euro voor alles :


Sega naomi universal cab in zeer nette staat netjes wit niet verkleurd! stickers zitten nog op de zijkant, geen sigg burn en minimale monitor burn,3 button 2 player controll panel in verzamel staat incl handleiding,incl marquee holder en marquee,werkt tevens ook op euro s en het volgende:

Sega SUN psu draait Naomi 2 en gd zonder problem geen extra psu nodig.
Sega Naomi 2 Dedicated Link Cable
Sega Naomi 2 JVS VER/2 analoog en digitaal
Sega Naomi 2 moederbord met export bios
Sega Naomi 2 Dimm V.3.17 512 mb! RARE!!
Sega Naomi GD ROM speler (nieuw) incl alle kabels
Sega Naomi 2 Virtua striker 3 (card)
Sega Naomi 1 Virtua tennis 1 (card) (nieuw)
Sega Naomi 1 Project justice (card)
Sega Naomi 1 toy fighter (card)
Sega Naomi 1 Spikers battle (cd+chip)
Sega Naomi 1 Sports jam (cd+chip)
en als extra voor diegene die het als set koopt. Is er een mogelijk heid een extra TRIFORCE moeder bord (export) en spel erbij voor 120 euro extra!!

Als je dit los moet kopen ben je al tussen de 1500 en de 2000 kwijt! maar moet nu echt plaats gaan maken voor nieuwe cabs.is in verzamelstaat alles. Vaste prijs 😉 Foto s volgen.
 
niemand??? ok price drop 999 euro :lol: incl bezorging in een straal van 50 km 😉
 
Melvin":3cek8fsn said:
Sega Naomi 2 Virtua striker 3 (card).

Hope that's not mine, you know the one you re supposed to send me back since 3 weeks.
 
Melvin waar ben je mee bezig? Regel je shit ook op andere fora zoals het moet, anders ben je hier ook cker niet meer welkom.
 
die is al lang weg en bij deze partij zit mijn eigen virtua striker 3 😉
 
Back
Top