Hé jongens, wat een gezeur toch weer over prijzen die iemand vraagt. Dat is toch helemaal aan die persoon zelf? als iemand een bepaald bedrag voor iets wil hebben, dan mag hij dat toch gewoon vragen? En als er niemand 'hapt', nou, dan wordt de prijs misschien wat bijgesteld, gebeurt toch op ieder forum zo.[/quoate]
Zo zie ik het ook, maar dacht bied het ook aan op Nozomi anders krijg ik het weer voor m'n voeten gegooid dat ik hier alleen koop en niet verkoop
Trouwens, Mark heeft pas geleden ook wat items hier in de verkoop gedaan voor erg lage prijzen, dat weten jullie ook vast nog wel. Toen heb ik niemand zien schrijven dat hij het belachelijk laag vindt en dat Mark de markt kapot maakt. :lol:
Nee dan hoor je ze niet.
Dus laat hem gewoon zijn ding doen. Één ding is zeker, als je iets van Mark koopt weet je 100% zeker dat het in orde is, en zgan.
Vandaar m'n nickname, Alminty :lol: , of was het nou Almighty :?
Tenslotte, het is helemaal niet netjes om commentaar te geven in verkooptopics zoals het op dit forum af en toe gebeurt. Je gaat in een bruingoedzaak toch ook niet zo te keer tegen een verkoper als je een TV te duur vindt, of ben ik nu ouderwets?
Zo zie ik het ook, bij geen interesse (of je vindt het te duur o.i.d) dan hoef je na mijn idee ook niet te reageren.
Mark, ik wens je succes met de verkoop en ik hoop dat je er zonder financiële kleerscheuren vanaf komt. Hier of ergens anders.