What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Supergun sales topic

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Waarom doe je 'm weg? Je hebt deze toch pas 2 weken?
 
Met die gun van Jochen erbij is ie wat overcompleet, gok ik zo. :D
 
Je kunt nu natuurlijk een mooie vergelijking maken. Welke supergun is beter m.b.t. de video output? En gebruiks- en bedieningsgemak.

Misschien leuk voor Jochen om een vergelijkende test te posten op SHMUPs forum.

Ik zie Jochen over een week op een feestje, wellicht dat ik hem vraag ook zo´n supergun voor mij mee te nemen. Scheelt weer verzendkosten. Trouwens, als er eventueel meer interesse hebben, dan kan ik ze meenemen naar de meeting op 15 december.

On topic: succes met de verkoop. :)
 
Deze supergun heeft wel meer optie's en na mijn idee mooier afgewerkt, maar een supergun blijft een supergun.

Deze verkoop ik omdat ik nu beschik over een custom made ''MameCade'' met mame/mala, dus waarom deze nog houden.
Wist ook niet dat de Bartop zo snel op mijn pad terecht zou komen en daarom gaat er nog meer in verkoop.
(Game Family + 60-1 pcb board)

Op de Bartop staan meer dan 19000 roms :lol: , en kan makkelijk mijn eigen lijst maken met wat ik graag speel, dus hoef niet eerst 5 min. te scrollen om bij de 'D' te komen.
 
Ondanks opties en ogenschijnlijk goede build quality vind ik 270 euro wel bizar veel voor een supergun. Wat kost hij nieuw?
 
Cageman":2aaejpmw said:
Ondanks opties en ogenschijnlijk goede build quality vind ik 270 euro wel bizar veel voor een supergun. Wat kost hij nieuw?
€270 euro.

Zelf maken is altijd goedkoper maar dat wisten we al en je hoeft hem ook niet te kopen, toch? (ben toch zeker Sinterklaas niet 😉 )
 
Weet je zeker dat ie geen -5volt doet? Het is namelijk grappig dat je wel een spel laat zien; Killer Instinct, die juist -5volt nodig heeft voor het geluid :P

Succes!
 
almighty":21yix8xa said:
€270 euro.
Wauw, heb je hier zelf ook 270 euro voor betaald? Wist niet dat er nog zoveel business zat in superguns.
 
Ken":1afec13d said:
almighty":1afec13d said:
€270 euro.
Wauw, heb je hier zelf ook 270 euro voor betaald? Wist niet dat er nog zoveel business zat in superguns.
Zelf heb ik hier €230 voor betaald excl. verzending en zonder de Saturn pads van Baki (€30,00), dat komt er op neer dat dit een prijs is wat ik er ook voor betaald heb.

Kan hem aanbieden zonder de pads voor €230,00.
 
Beetje goede supergun met RGB opties etc gaan voor nog wel meer weg op ebay hoor, dus nette prijs imo :)
 
thanks Baki,

Iemand die teminste weet wat de waarde is van een Custum made Supergun 😉
 
Baki":1mk622m4 said:
Beetje goede supergun met RGB opties etc gaan voor nog wel meer weg op ebay hoor, dus nette prijs imo :)

een goede supergun heeft zijn prijs die van almighty ziet er top uit
bij neotropolis zijn ze tussen de 300 en 500 euro.
je hebt ze in alle soorten smaken succes met je verkoop
 
almighty":2dp9jg3g said:
thanks Baki,

Iemand die teminste weet wat de waarde is van een Custum made Supergun 😉
:roll:
 
Meer een gesprongen ader. Dit soort prijzen zijn ronduit idioot voor een supergun, marktwaarde of niet. Ik weet wel dat dit soort prijzen worden berekend, maar het slaat natuurlijk nergens op..
 
Nee we gaan alles aanbieden voor 'Nozomi' prijzen. :lol:

Kijk dat jij het te duur vindt (of anderen) daar kan ik niks mee, ik heb het er voor betaald en bied het gewoon voor dezelfde prijs aan.
Jij heb je punt gemaakt en zo zie je maar weer dat er genoeg anderen (ook buiten Nozomi) dit er gerust voor willen betalen en het waard vinden.
 
Back
Top