What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SuperDodgeBall en Matrimelee(full matching kits)

Status
Not open for further replies.

Ratson

Bullet Dodger
Joined
Jan 18, 2009
Messages
1,699
Reaction score
0
Location
Dordrecht
Ik maak voor deze 2 even een apart topic gezien de staat waarin ze verkeren.
Super dodge ball €150,- (vraagprijs)
Matrimelee €110,- (vraagprijs)
Zijn beide in zeer goede staat en de art is alleen uit het zakje geweest voor de foto.
Ook al betreft het een vraagprijs hou het wel redelijk aub.

DSC01249.jpg
DSC01250.jpg
DSC01251.jpg
DSC01252.jpg
DSC01253.jpg
DSC01254.jpg
 
Super Dodge Ball is verkocht.
Matrimelee mag weg voor €90,- inclusief verzenden
 
Ok voor 70,- inclusief aangetekend verzenden mag ie weg.
Sta ook open voor redelijke biedingen die in de buurt komen.
Voor zover ik al krap zat is mijn kat doodgereden en zijn broertje nog steeds vermist en die crematie was niet goedkoop.Komt allemaal heel slecht uit.Ben blij als het eind april is dan is de sores ook weer over.De financiele dan.
Dus voor 7 tientjes of een redelijk bod komt ie aangetekend naar je toe.
 
Succes in ieder geval Ratson, buiten het feit dat het kostbaar is, is het ook gewoon zwaar kut is als je beest wordt overreden. Als mijn beest wordt overreden zou ik er in ieder geval wel redelijk stuk van zijn. En dan nog alle twee, zeer klote voor je.

Kun je deze kit via NG.com niet binnen een dag kwijt zijn??
 
Dit waren eigenlijk nummer 3 en 4 mijn eerste 2 katten zijn hetzelfde overkomen en ja daar ben ik echt goed van over de zeik.
Bump,in serious need.
 
Ratson":3e12s5i9 said:
Dit waren eigenlijk nummer 3 en 4 mijn eerste 2 katten zijn hetzelfde overkomen en ja daar ben ik echt goed van over de zeik.
Bump,in serious need.

F*kkin hell Ratson, dat is een zuur verhaal man... Succes, ook met de verkoop!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top