What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sturmwind Dreamcast (horizontal shmup)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ik nog niet zo lang dus ik kan wel wat met paypal doen maar wel een rukstreek net 3 dagen voor de levering komen ze er toevallig achter dat het bedrijf naar de kloten is

en de kerstman en de paashaas bestaan ook hoe stom denken die gasten dat we zijn?
 
Bullshitverhaal naar mijn mening ook, ze zeggen dat de CDrom perser failliet is. Dus de game is klaar ?? Alleen nog een nieuwe leverancier vinden, dat kan niet zo moeilijk zijn....
 
Vaak dit soort shit met Indy projects. Denk niet dat het aan de CD productie ligt. En om zelf een game uit te brengen is vandaag de dag niet zo moeilijk meer.
 
Ik heb deze ook een tijd geleden besteld , vreemd genoeg stond er dat er nog geen betaling nodig was maar ik werd na de order toch gewoon naar Paypal door gelinkt en het geld werd afgeschreven .
Naaiers !
 
Komt deze game nu nog uit of niet meer?

Zie dat hij op ebay ook als pre-order staat maar kan niet gauw ergens iets vinden over de release.
(geen zin om weer voor deze game te betalen terwijl hij niet uitkomt etc.)
 
Heb hem ge pre-ordered (moeten betalen). Zitten ook stukken top down bij en er is een L.E. Te bestellen. :D
 
Heb em al maanden in pre-order staan. Echter toen ik zag dat er een LE van uitkomt, heb ik redspot gemaild met de vraag of ik mijn order kan laten omzetten naar een LE met bijbetaling, of om mijn oude order te cancellen.

We zijn nu 3 maanden verder, nog steeds geen antwoord...

Hoop dat ie uberhaubt ooit gaat uitkomen...
 
Het spel gaat absoluut uitkomen! Ik heb op dit moment een recensie exemplaar liggen en zal binnenkort ook mijn ervaringen delen ;-)
 
Back
Top