What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter V

http://www.eurogamer.net/articles/2015- ... -fighter-5

Famitsu has leaked a brand new playable character for fighting game Street Fighter 5.

Laura is seen in screenshots published by Famitsu (grabbed by EventHubs). She appears to be Brazilian (the Brazil stage is in the background), and appears to share an affinity with electricity with Blanka, also from Brazil. Could Laura replace Blanka in the Street Fighter 5 roster?

Capcom has yet to comment on the leak, but Street Fighter producer Yoshinori Ono expressed his dismay on Twitter (it looks like he had planned to reveal Laura at the Brasil Game Show next week).

jpg


jpg
 
Afgelopen weekend heb ik de laatste build gespeeld met Karin, Rashid etc. gespeeld. Good stuff!
 
In het echt is die ook in elkaar geslagen dus leuke inspiratiebron :roll:
 
Ik vind het maar niks dat ze proberen om gezichtsuitdrukkingen en uiterlijk zo dicht bij de werkelijkheid te krijgen. Ik vind het een bepaalde charme hebben als het een beetje onduidelijk/ongedefinieerd blijft. Zei de ouwe lul.
 
Cageman":1rv43jlg said:
Ik vind het maar niks dat ze proberen om gezichtsuitdrukkingen en uiterlijk zo dicht bij de werkelijkheid te krijgen. Ik vind het een bepaalde charme hebben als het een beetje onduidelijk/ongedefinieerd blijft. Zei de ouwe lul.

Ooit gedacht aan een Real Doll Ar? :mrgreen:
 
Psykick":3blmnteq said:
Cageman":3blmnteq said:
Ik vind het maar niks dat ze proberen om gezichtsuitdrukkingen en uiterlijk zo dicht bij de werkelijkheid te krijgen. Ik vind het een bepaalde charme hebben als het een beetje onduidelijk/ongedefinieerd blijft. Zei de ouwe lul.

Ooit gedacht aan een Real Doll Ar? :mrgreen:
Ja man. Te duur, die kutdingen ;)
 
Cageman":2erapmbh said:
Psykick":2erapmbh said:
Cageman":2erapmbh said:
Ik vind het maar niks dat ze proberen om gezichtsuitdrukkingen en uiterlijk zo dicht bij de werkelijkheid te krijgen. Ik vind het een bepaalde charme hebben als het een beetje onduidelijk/ongedefinieerd blijft. Zei de ouwe lul.

Ooit gedacht aan een Real Doll Ar? :mrgreen:
Ja man. Te duur, die kutdingen ;)

True :mrgreen:
 
wahahahah die Laura Mack



Vreemde lightning setup gameplay en een die blanka ball dan?
 
mooi ziet goed uit doet ze goed bij de jongens van capcom !!
 
Op wat voor hardware gaat dit draaien in de arcades?

Type X3, X4? Of gewoon normale PC?
 
Alleen ps4 en pc nog niks gevonden voor een arcade release
 
Vorige week even de beta gespeeld op de PS4.

Word er persoonlijk niet warm van, en zo mooi is ie nou ook niet.

Plus Ken ziet er uit als een wijf.

Ik had niet het wauw effect zoals bij deel 4 in iedergeval.
 
Back
Top