Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik hoorde zelfs dat DOA crashed en de makers besloten een bericht uit te sturen met daarin de dingen die je niet moet doen om te voorkomen dat het spel crashed... wtf. Breng gewoon een patch uit asap.
Gellukig hoef ik me om street fighter nooit zorgen te maken of het nog wel zo awesome blijft als het ALTIJD geweest is. De animaties weer top, muziek zal ongetwijvelt wel weer toppie zijn. Allles ziet er weer super slick uit. Laat maar komen!
.... Had ik maar het zelfde met mijn ex favorite serie, Mortal Kombat
Ik heb met mijn EU account ca 15 matches kunnen spelen, ondanks dat Capcom liet weten dat het enkel voor NA speelbaar zou zijn. Wel een verademing t.o.v. SF4, waar ik toch echt klaar mee was.....
In de zin van, teveel gespeeld en echt toe aan wat anders. Plus, ik was vanaf dag 1 niet zo'n fan van het FADC systeem. Ben meer een SF2T en 3rd strike speler. SFV voelt weer een beetje als vanouds, vandaar voor mij een verademing.