ruderudie
Bullet Dodger
Ik zit momenteel in Australie, en heb SF4 alleen nog in Hong Kong en hier in de arcade kunnen spelen. Ik wordt momenteel hard aangepakt door de Aziatische populatie hier in Sydney, het is duidelijk te merken dat de game nu ook op de console verschenen is, want ik krijg flinke chain combo's te verduren van char's (vooral viper) die ik zelf moeilijk kan inschatten. Wel zeker als ik thuis kom een next gen console aanschaffen met deze game, wat een topper.
Vanmiddag naar Japan, hopelijk komende dagen een keer SF4 op de Vewlix uitproberen. Heb hem hier ook 1 keer op een console in een shop gespeeld, laadtijd daar viel wel tegen vond ik. Verder gewoon topgame!
Vanmiddag naar Japan, hopelijk komende dagen een keer SF4 op de Vewlix uitproberen. Heb hem hier ook 1 keer op een console in een shop gespeeld, laadtijd daar viel wel tegen vond ik. Verder gewoon topgame!