BDT":5jc9z779 said:Media markt.... Breek me de bek niet open. Ik erger me altijd kapot als ik iets moet vragen als ik iets niet kan vinden. Jan doedels daar.
Even over arcade stick. Vandaag(eindelijk!!!!) haal ik mijn SF IV op. Voor de PS3 en ben op zoek naar een goede stick.
Iemand ervaring met deze Hori stick: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl- ... -1o24.html
wat mij opvalt is dat de button layout anders is. De knoptoewijzing is ook anders dan de officiele SF IV stick (L1 en L2 zitten meest links, wat bij de andere sticks niet is. (oke, in de game kun je controls aanpassen, maar dat is niet relaxt als je hem bij vrienden aansluit ofzo)
edit: review op IGN, http://gear.ign.com/articles/766/766069p2.html
Let op de opmerkingen over 6 button fighters... Jammer...
SD5k":39p3rw44 said:Zeker niet kopen, ik heb er een gehad (voor een week ofzo, daarna teruggestuurd) maar je kan veel beter wat meer uitgeven aan een HRAP3 of een Madcatz TE stick.
Ik speel SF4 zelf op een Virtua Stick High Grade en een gemodde HRAP3.
ZiEk":3rd475ym said:hrap3 en dan full sanwa maken met een octagonal ding erbij voor de stick.
er zijn ook hrap3 met sanwa stick al erin dacht ik. SE versie ofzow
Ken":1tjn481j said:Die Tournament Stick is echt ziekelijk heftig, wat een kanon!
ne0":1r129ocn said:Tja het klinkt een beetje hard maar je kan uiteraard niet verwachten dat iemand die ECHT verstand van zaken heeft voor 2 euro per uur bij de mediamarkt rond gaat lopen he? Het is uiteindelijk gewoon een grote dozenschuiverij. Zolang je er ook zo tegenaan kijkt is er niet echt wat mis mee verder.
almighty":3c6bbh7u said:Gouken krijg ik ook maar niet speelbaar terwijl ik wel 2 perfects heb en 3 ultra's
Kom dan wel tegen hem te spelen maar na de winst staat die ouwe lul niet tussen de char's.
xxstillaxx":27ilift4 said:Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.
ne0":zheo7tdn said:xxstillaxx":zheo7tdn said:Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.
Als je dat weet dan weet je dus ook wat het hele punt is dat ik en andere mensen proberen te maken!
xxstillaxx":2hvik2iq said:ne0":2hvik2iq said:xxstillaxx":2hvik2iq said:Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.
Als je dat weet dan weet je dus ook wat het hele punt is dat ik en andere mensen proberen te maken!
Vond gewoon dat je het niet op die manier hoeft te brengen. We kunnen hier niet allemaal de hoge functie en salaris hebben zoals jou.
Inderdaad. Kijk ook naar het succes van New Super Mario Bros. 2D gameplay en een 3D uiterlijk. Het werkt gewoon.Ken":1dwjzv4z said:Prima, hoe meer mensen hoe meer de publishers doorhebben wat een belangrijke rol 2D gameplay heeft in het gamen anno 2009.