MUSOLINI":1lsr1kyk said:dus ik ben de enige die deze shit fucking lelijk vind, vooral als je na gaat dat het de nieuwe sf4 moet voorstellen?
Though the screenshot doesn't answer this question outright, we can confirm that the game's graphics are polygonal but the gameplay is strictly 2D. There will be new moves, locations, and gameplay features, while the standard six button control scheme remains. Ryu and Ken return along with Chun-Li and Dhalsim, but beyond that the character roster is a mystery.
MUSOLINI":191yviy6 said:check die graphics. als ze het toch echt in 3d gaan maken, waarom dan geen DOA4, SC4, VF5, T6 graphics. dit is gewoon lelijk. maak ni uit hoe groot je als fan ook bent. laat dit aan iemand zien die een ps3 of 360 heeft en zeg ni erbij dat het sf4 (dus een legendarisch spel serie) gaat en ze zullen zwaar teleugesteld zijn. maar lang ni zo zwaar als mij. geen final death battle dus uussen ryu en gouki. GEEN 2D. fuck. hopelijk speelt het nog enigzins fatsoenlijk. mijn expectations zijn in ieder geval zwaar laag geworden, dus als het uit komt is het in ieder geval zeker beter dan wat ik er nu van verw8.
Het zou echter ook onverstandig zijn om het te negeren.R-Type":2xijh2ro said:Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.
Precies!Ken":1g5ix0mk said:Het zou echter ook onverstandig zijn om het te negeren.R-Type":1g5ix0mk said:Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.