What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

In ieder geval mooi om te lezen dat de Amerikaanse divisie weet waar ze (niet) toe in staat is, ervan uitgaande dat degene die dit postte een functie heeft bij capcom en dat hij weet waar hij over praat.

Ik denk inderdaad ook niet dat Capcom denkt het gouden ei te hebben met sf4, en dat ze zich daarom vooral richten op de doelgroep die een dergelijk product het meest kan interesseren. Oude fanbase dus. De rest van de wereld is of niet bekend met sf (kids), of heeft de franchise jaren geleden al vaarwel gezegd. Ikzelf ben wel bereid om een next gen console aan te schaffen als sf4 wordt wat wij allen hopen: oude fanbase 8)
 
Capcom Fighting Jam was gewoon in elkaar geflanste troep, idd. :P

Yep, het is 2D dus ik vind het wel goed zo, een ware sequel die SF3 gaat overtreffen is bijna niet mogelijk maar ik ben zeer benieuwd. Ze hebben lef...!

Ik hoop ook dat het een game is voor de die hards onder ons...het systeem is het belangrijkst aan heel SF, maar ze willen vast wel een groter publiek aanspreken, want als 'casual gamers' de naam Street Fighter horen denken ze van "nah, doe mij maar Tekken/DOA"... hopelijk slaat het in als een bomb zodat het nog kan concurreren met 'casual fighters'...!
 
Capcom Fighting Jam was zover ik me kan herinneren wel van de usa divisie. Maar wie het ook maakte het was gewoon dikke troep.
 
Inderdaad beter dat het 2d wordt. Ga ik sinds mijn 8e jaar weer een keertje proberen om SF onder de knie te krijgen!!!!
 
Heb uit dezelfde bron die mij het nieuws van een SF4 aankondiging een paar weken geleden al vertelde vernomen dat het een Amerikaanse productie wordt van een 3D versie.
 
Daar gaat de hoop voor een goede opvolger van SF3. Hoop nu dan dat het een versie wordt met alleen 3d moddeling van characters, maar 2d gameplay.
 
DAY":33hayn3o said:
Daar gaat de hoop voor een goede opvolger van SF3. Hoop nu dan dat het een versie wordt met alleen 3d moddeling van characters, maar 2d gameplay.
En dan die okami achtige zwarte verfspetters bij een harde stoot 8)
 
Wat ik er van weet is het zo dat Capcom Japan de series allang gedumpt heeft. Die rehashes waren ook van Capcom USA, evenals CFJ.

Maar gelukkig hebben we Third Strike nog. En om eerlijk te zijn, hoeveel kans is er dat die game in een gamesindustrie van nu wordt overtroffen?

Third strike en SFA3 zijn voor mij de pinnacle van 2d fighting.
 
Is er al een klein beetje gehint naar op welke console SF4 eventueel geport gaat worden? Heb nu alleen een Wii dus vrees dat ik in de toekomst toch een tweede console erbij moet kopen...
 
Het lijkt me een no-brainer dat hij niet op de Wii komt. De game zal vrijwel zeker next-gen graphics en online play krijgen dus vanzelfsprekend 360 en Ps3. Lijkt me ook niet dat het een exclusive voor een enkele console wordt.

Zelf hoop ik dat de Taito hardware geruchten waar zijn, ik hoop dat het eerst een Arcade game wordt. SF hoort in de Arcade.
 
2d of dat ex alpha gedoe? (2.5d noemen ze dat volgens mij?)

zou het niet erg vinden als ze die donkere stijl erin houden...filmpje is zo bruut!
 
Mildoe":2clc4axw said:
2d of dat ex alpha gedoe? (2.5d noemen ze dat volgens mij?)

zou het niet erg vinden als ze die donkere stijl erin houden...filmpje is zo bruut!

:lol:
 
Zo'n fucking schijtserie, dat EX. Had ze beide op de PS. EX1 en 2 en uitbreidingen heb ik nu nog op ZiNC draaien, en ik blijf het half assed rommel vinden. EX3 vond ik dan nog wel een beetje underrated, het had wel lekker veel personages en zo'n tag battle.
 
Ken":1qyddvi8 said:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het 2D wordt.

De gameplay wel. De personages niet:

1196942575.jpg
 
Back
Top