Pat7o
TATE Mode Pilot
Wow!!!! erg strak werk...
XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link.
http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#
rklok":1uaoly1o said:De speakers zitten in de table, daar wist ik geen andere oplossing voor, kan ze nog verplaatsen naar de bovenkant, maar erbovenop vind ik eigenlijk ook niks en aan de voorkant is geen plaats...
Misschien verwerken aan de linker of rechterzijkanten... met witte speakerkappen aan de bovenkant of zo
XLR8D van het ao forum heeft een speaker onder het panel zitten...laatste foto's van deze link.
http://picasaweb.google.de/vomitus.rect ... OPOFFCZKI#