What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter 5 artwork voor Vewlix cabs

Jinxz

Pattern Reader
Aangezien SF4 initieel in de arcades uit kwam werd er door Capcom het artwork voor de movelist en marquee ontworpen. Nu SF5 als eerst op de consoles is uitgebracht was er dus geen artwork op maat gemaakt voor de cabs. Daarom vroeg ik Capcom of ze wat HiRes pics hadden en ben ben er zelf maar mee aan de gang gegaan. De afbeeldingen zijn in hoge resolutie (marquee 5200x3700 pixels, movelist 8000x1000 pixels)
Hierbij het resultaat:

Mock%20_sf5_art.jpg


Ik print ze op dik semi gloss papier en snij ze op maat voor Vewlix cabinets. De Nozomiprijs voor een set is 45 euro incl. verzenden. Het versturen gaat als pakket.
 
Damn beat me to it!

12558753_1675708189374863_1038266584_n.jpg


In je dropbox staat trouwens ook nog een alternatieve marquee mochten mensen die liever willen
 
Gaaf man. Als ik SF5 heb, ga ik de art ook aanpassen.
Ik heb nu voor Sst4ae ook art tussen de boxen boven en onder. Die mis ik een beetje.
Chris, ga je die maken als Super SF5 AE uitkomt? ;-)
Vind dat namelijk ook erg mooi op mijn cab. Lekker druk :D
 
Da Dude":nbt3wpn9 said:
Gaaf man. Als ik SF5 heb, ga ik de art ook aanpassen.
Ik heb nu voor Sst4ae ook art tussen de boxen boven en onder. Die mis ik een beetje.
Chris, ga je die maken als Super SF5 AE uitkomt? ;-)
Vind dat namelijk ook erg mooi op mijn cab. Lekker druk :D

Heb er wel over nagedacht om de extra art te maken tussen de speakers maar traditioneel zijn dat extra characters en op dit moment staan ze allemaal al op de movelist.
Het zou info over V-trigger etc. kunnen zijn of t.z.t. de extra characters.

Capcom gaat van SF5 nooit meer toevoegingen doen zoals Super, Ultra, Alpha oid. ze brengen alleen nog maar DLC uit voor SF5 onder die noemer.
 
Capcom gaat van SF5 nooit meer toevoegingen doen zoals Super, Ultra, Alpha oid. ze brengen alleen nog maar DLC uit voor SF5 onder die noemer.

Ik ben benieuwd of ze dat kunnen laten, maar wie weet.
Bij Sf4 had je beide, Dussssssssssss, het blijft Capcom en die hebben moeite met tellen ;-)
 
Bel Chris even (shadaloo/jinxz/mr.Fix it Vewlix), hij regelt dat meteen met je.
Je kan je geld tegenwoordig beter in een Vewlix stoppen dan op de bank zetten ;-P

 
Back
Top