Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Mensen ligt het nou aan mij of is het een groot drama op het gebied van videogames dit hele eerste half jaar? Er ligt werkelijk waar geen ene fatsoenlijke drol in de winkelschappen, zelfs niet op import. Gaming is echt weer in zo'n tussenfase.
We hebben het gezien toen de Saturn en PlayStation 3 jaar oud waren, er komt gewoon weinig fatsoenlijks meer uit en iedereen wacht op de volgende console.
Een verloren kans voor de kleinere bedrijven om hits te scoren nu de verkoopcijfers niet direct naar grote games gaan. New Super Mario Bros. is een welkome uitzondering op de regel, maar voor de rest komt alleen SNK (!) met regelmatige releases van games die de moeite waard zijn, en zo is het.
Beter dat het weer een keer is afgelopen met die releases rond de kerst, want de normale gamer kan rond die tijd misschien 2 of 3 games kopen en de rest blijft liggen.
Tegen de tijd dat ze die games kunnen kopen is het nieuwe er af, heeft iedereen er over gepraat en weet je inmiddels wel hoe het afloopt. Kom op met die releases Capcom! Konami! SEGA! ze zitten allemaal op hun luie reet en er komt niks uit.
We hebben het gezien toen de Saturn en PlayStation 3 jaar oud waren, er komt gewoon weinig fatsoenlijks meer uit en iedereen wacht op de volgende console.
Een verloren kans voor de kleinere bedrijven om hits te scoren nu de verkoopcijfers niet direct naar grote games gaan. New Super Mario Bros. is een welkome uitzondering op de regel, maar voor de rest komt alleen SNK (!) met regelmatige releases van games die de moeite waard zijn, en zo is het.
Beter dat het weer een keer is afgelopen met die releases rond de kerst, want de normale gamer kan rond die tijd misschien 2 of 3 games kopen en de rest blijft liggen.
Tegen de tijd dat ze die games kunnen kopen is het nieuwe er af, heeft iedereen er over gepraat en weet je inmiddels wel hoe het afloopt. Kom op met die releases Capcom! Konami! SEGA! ze zitten allemaal op hun luie reet en er komt niks uit.