What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Space Zap and Pacmania

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Nog wat kasten waar ik vanaf wil omwille van zuivering in het NGC.

De Space Zap gaat weg. Krijgt te weinig aandacht.

Vraagprijs €400,-

20130727_184352_zpscccd6925.jpg

20130727_184342_zpsafb47df8.jpg

Dan heb ik nog 2 Pacmania kasten waarvan er eentje prima werkt en cosmetisch nog netjes is. Kan perfecter, maar dat mag de nieuwe eigenaar doen :)
Ik heb ook nog een project Pacmania waar de monitor het niet doet en er zit geen game bij, kan wel geleverd worden, maar die moet je dan zelf fixen.

De werkende €450,- en het projectkastje mag voor €125,-

20130416_214407_zps5e3f1375.jpg

20130416_214436_zps542e8313.jpg
 
Beide leuke games. Ik weet nog tijdens Eurocade dat er letterlijk altijd gespeeld werd op de Space Zap.
 
moeten we weer de quote van Cageman hier neerzetten???

Succes met de verkoop kerel.
Misschien iets voor bij de Eurocade boys hun collectie.
 
Ik heb interesse in de projectkast, maar zit ff slecht bij kas ivm een verbouwing van mijn badkamer en alle babyspullen.

Ik las dat Thorsten ook interesse heeft op DLF, gaat ie iig naar een goed adres
 
Back
Top