What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SPACE PILOT

Ik zie alleen het scherm; heb je dan ook plaatjes van de kast?
En wat is je eigen inschatting?
 
De PCB is inderdaad in werkende staat. :) Wel handig om foto's van de kast te plaatsen, dan kunnen we wat meer zeggen.
 
Potverdorie, dat lijkt me een Breakout kast. De voorkant ziet er nog erg goed, behalve dat het artwork er niet meer is natuurlijk. Ik weet niet of de zijkanten er ook nog goed of redelijk uitzien, maar zo ja, dan kun je de kast beter op een forum als Dragonslairfans proberen te slijten, bij de liefhebbers van klassieke games. Dan krijg je er misschien nog € 100 voor of zo. Op de veiling zal het geen cent opleveren, vermoed ik.

Desnoods verkoop je de onderdelen zoals de maquee (het lijkt er op dat de originele marquee nog achter het bruine pakpapier zit), de grote witte knoppen en de coindeur los. Ik ben wel benieuwd naar de binnenkant, jeb je daar ook een plaatje van?

De game is een bootleg van time pilot.

Zonde hoor, dit soort 'vernielingen'. :(
 
Ik sprak gister iemand die vandaag voor een dergelijke gebakje (breakout cab) 175 euro betaald. Dat was overprized imho. Over een uurtje krijg ik de cab in handen om 'de waarde' iets te verhogen ;)
Zal een behoorlijk project worden en behoorlijk gedocumenteerd worden met foto's etc.
Zal er tzt een topic voor openen.
<back ontopic> Wat Ckong zegt: 100 euro </ontopic>
 
100 euro als de monitor het goed doet, het wordt een hell of a job om er een B/W monitor voor de vinden.... om over de controls en de prijs voor de art nog maar te zwijgen
 
Inderdaad een Breakout, het serie nummer geeft BO aan. Zonde van de zijkanten, maar succes met de veiling.
 
Back
Top