What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SOLD: Arcade games

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Sexy Parodius SOLD
Tengai (sengoku blade) : SOLD
Gals Panic 3 : SOLD
Gals Panic S + mobo : SOLD
Strikers 1945 : 50,00 euro
 
almighty":r3fqq6jq said:
Strikers 1945 ook te koop.

50,00 euro excl. verzending.

Marc, neem je toch maar weer afscheid ban je Strikers serie. Het is niet wat hè?
 
pooyan":2dj873s0 said:
almighty":2dj873s0 said:
Strikers 1945 ook te koop.

50,00 euro excl. verzending.

Marc, neem je toch maar weer afscheid ban je Strikers serie. Het is niet wat hè?
idd, voor mij te makkelijk en te weinig diepgang.
Eigenlijk hebben wij wel een beetje dezelfde smaak Erik want games die jij verkocht hebt gaan bij mij ook bijna allemaal de deur uit.
 
sexy parodius 120 euro
strikers 1945 50 euro
gals panic 3 70 euro

edit:

Tengai + Gals panic S
 
Strikers 1945 nog te koop.

nozomi prijs: 40,00 euro incl. verzending.

:)
 
:shock:
Schandalig lage prijs. Vreemde tijden. Niemand heeft geld. misschien is ebay een betere plaats voor dit board. Het is dat ik een emmigratieverkoop hou, anders had ik die wel gehaald voor 40 euro. Waarschijnlijk de cheapste vert shmup die ik ooit gezien heb voor die prijs.
 
Snap er ook helemaal niks van :?
Laat het nog een paar dagen staan voor deze prijs anders hou ik hem gewoon.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top