A
Anonymous
Guest
Hallo, ik ben bezig met m'n eerste bartop cabinet.
Het is voor mij nog allemaal vrij nieuw. Overal lees ik over soft15khz maar ik kan nergens echt terugvinden waar het nu eigenlijk goed voor is en waarvoor het precies bedoeld is.
Wat ik eruit kan halen is dat het een stukje software is wat mogelijk maakt (lagere) resuloties te draaien die de normale videokaartdrivers niet ondersteunen.
Maar is dit nu uitsluitend bedoeld voor echte arcade (crt) monitoren, of ook voor moderne lcd schermen?
Wie kan me hierover wat duidelijkheid geven?
Bedankt!
Het is voor mij nog allemaal vrij nieuw. Overal lees ik over soft15khz maar ik kan nergens echt terugvinden waar het nu eigenlijk goed voor is en waarvoor het precies bedoeld is.
Wat ik eruit kan halen is dat het een stukje software is wat mogelijk maakt (lagere) resuloties te draaien die de normale videokaartdrivers niet ondersteunen.
Maar is dit nu uitsluitend bedoeld voor echte arcade (crt) monitoren, of ook voor moderne lcd schermen?
Wie kan me hierover wat duidelijkheid geven?
Bedankt!

