What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shiranai Travel still alive?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik werd via assemblergames forum ook verwezen naar Shiranai Travel, maar ik heb de site eens bekeken en ik vraag me af of er nog een beetje leven in zit, veel info is erg gedateerd.

Reden dat ik dit vraag is dat ik dit jaar samen met mijn vrouw een paar weken naar Japan wil en dus op ziek ben naar nuttige info.
 
We hadden vorige week al bijna tickets gekocht, maar er kwam iets tussen.

Nu twijfelen we, we kijken het nog een week of zo aan voordat we definitief beslissen wat we doen. Reisdoel is trouwens Tokio en een aantal locaties ten zuiden van Tokio, dus niet het rampgebied. Ik heb ook absoluut niet de behoefte om daar de ramptoerist uit te hangen. Die gasten haat ik.
 
Ik hoop echt dat het rampgebied beperkt blijft tot het noorden en er geen giftige stoffen richting het zuiden worden geblazen. Dan kun je het in ieder geval de komende jaren wel op je buik schrijven dude...

Als je nog tips wilt over de reis open dan even een aparte topic?
 
Wat een ellende daar toch...... Ik word er echt uiterst treurig van als de beelden weer voorbij komen.

Ik hoop zo dat ze die f*** reactor weer aan het werk krijgen. Eeuwig aangetast (natuur dus ook cultuur) lijkt me echt waanzinnig verschrikkelijk.

Tranen in de ziel.
 
Ken":5pwzdum7 said:
Ik hoop echt dat het rampgebied beperkt blijft tot het noorden en er geen giftige stoffen richting het zuiden worden geblazen. Dan kun je het in ieder geval de komende jaren wel op je buik schrijven dude...

Als je nog tips wilt over de reis open dan even een aparte topic?

hopen doe je in de kerk. bijna heel japan is gevarenzone nu. ik stel mijn return trip dus ook ff een jaar of 2 uit.
 
Back
Top