Drifter
Combo Keeper
Vandaag zijn s913 en ik ontmaagd, we mochten als tweede de mighty shed zien! Gids Pascal heeft ons daar een rondleiding gegeven. Erg opgewonden liepen we daar de kasten aan te gapen! Er mist nog 1 belangrijke kast, de beer-tender! Maarja, nobody's perfect! Pascal, thanks for het enthousiaste ontvangst en mijn SFIII boardje, Hasan bedankt voor de MVS! TOP! En op naar de volgende meeting! We're addicted!
Hier een stiekeme foto, laat ze het maar niet horen! :lol:

Hier een stiekeme foto, laat ze het maar niet horen! :lol:
