Marcosan30
Shmup Veteran
Is de tweede ID6 misschien on hold voor Spectre? 
Marcosan30":3bo0w62m said:Oh my god, ze gaan als warme broodjes.
Mooi om te zien dat je ondernemerschap wordt beloond jinxzie!!
Voor je het weet kun je weer een nieuwe container bestellen![]()
Ja inderdaad man. Gisteren nog 4 cabs verkocht.Da Dude":3bo0w62m said:Zo, dat gaat hard.
joeks":efloj6yl said:Over de tweede container,
ik zou wel graag een Sega JVS sitdown racer willen
Liefst een Initial D (natuurlijk om Outrun 2 te kunnen spelen).
Da Dude":efloj6yl said:hahahaha, de eerste is nog niet binnen, en jij begint over een 2e.
Da Dude":2atbage6 said:eben een raar vraagje, maar wat is het verschil tussen die C,L etc vewlixen????
Jinxz":1av8wbk1 said:Moet ik wel kunnen regelen. De initial D's komen wel eens voorbij. Welk exact model van Initial D is geschikt voor modificatie naar OR2?
Cageman":2igg4wjh said:ID cab is maar half geschikt voor een ombouw naar Outrun 2, vanwege het verkeerde dashboard. Stuuruitslag van ID is veel groter, daar speel je niet fijn OR2 mee.
Cageman":5u1etc1e said:ID cab is maar half geschikt voor een ombouw naar Outrun 2, vanwege het verkeerde dashboard. Stuuruitslag van ID is veel groter, daar speel je niet fijn OR2 mee.