What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo's OTAKU container *pics added*

23.09 uur en de prijzen staan erop :P

Ter aanvulling, tot de container geladen wordt kan er interesse worden getoond dmv een PM of email aan info@shadaloo.eu
Vanaf het vullen van de container kan er besteld worden.
Na binnenkomst van de container wordt alles op first-come-first serve afgehandeld en kan het worden afgehaald of worden bezorgd.

Geloof het of niet, de 20 foot container gaat (excl. z'n metalen jasje) geheel m'n huis in :shock: Gelukkig woon ik in een drive-in woning dus wordt m'n begane grond dedicated aan OTAKU! cabs.
Ophalen is dus verplicht biertje/bakkie ;)
 
Zover d'r plek is in de container komen er ook nog een aantal ronde stools mee met de zending. Ik deel ze gratis uit bij de Vewlix cabs. Zolang de voorraad strekt, first come first serve ;)
 
jammer dat ze wss niet op tijd leverbaar zullen zijn anders bood ik gelijk een alternatief voor peeps die geen vewlix kunnen betalen ;)
Hoe vet :
DIY_vewlix.jpg
 
Wat... die zijn idd vet! Passen ook veel meer van in een container ;)

Wanneer zijn die leverbaar? En zijn er ook nog andere cabs als bouwpakket? Heb vroeger megaveel bouwpakketten in elkaar gezet, zou tof zijn om dat op deze manier weer op te pakken ;)
 
nicke36":916q69yi said:
Hey Chris waar staan de prijzen?

Kan ze niet vinden

Grtz

Prijzen van de cabs staan in de eerste post bij de cabs in het blauw.

studentzki":916q69yi said:
Wat... die zijn idd vet! Passen ook veel meer van in een container ;)

Wanneer zijn die leverbaar? En zijn er ook nog andere cabs als bouwpakket? Heb vroeger megaveel bouwpakketten in elkaar gezet, zou tof zijn om dat op deze manier weer op te pakken ;)

Haha, ik ben van plan om er een zooi te halen maar je kunt ze alleen maar pre-orderen en ook nog eens max 3 per adres. Ik zal een mail sturen om te kijken of er een uitzondering gemaakt kan worden.
Verwachtte levering is eind october.

Heb vroeger ook veel bouwpakketten gemaakt. Een vriend van m'n tante werkt bij een bouwpakketten fabriek en kreeg vaak dozen mee waar 1 onderdeeltje miste. Als ik ze dan kreeg werden 2 vliegtuigen een tank of andersom ;)
 
2 Bombshells:

1- Ik ga de vewlix scale models hoogstwaarschijnlijk aanbieden. Heb een leverancier gevonden en krijg straks de details qua prijs en levertijd.

2- D'r komt een toevoeging aan de Otaku container! Het verhaal erachter is dat er naast het aanbod in de start topic ook nog 4 Candies waren geplanned, enkel om de container te vullen en te zorgen dat niet kan schuiven tijdens transport. Vervolgens kwam er een aanvraag voor een pareltje en heb zojuist groen licht gekregen dat het gaat passen in de container mits de 4 candies eruit gaan.
Ik zeg doen ;)

<plug>Op m'n facebook pagina heb ik een silhouette gepost van de cab. Probeer eens te raden welke het is: https://www.facebook.com/ShadalooEU?ref=hl </plug>
 
Back
Top