What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

Gisteren een telefoontje gekregen van Gamekings om Warner Bros te helpen met een presentatie van Mortal Kombat 3D tijdens het Firstlook event. 3 dagen voor het event, maar geregeld.
Vanmiddag (2 dagen voor het event) een telefoontje gekregen van Capcom met de vraag om een Streetfighter 4 AE competitie op te zetten voor hun stand. Slopend dagje gehad om dat nog te regelen maar ondertussen ook gelukt.
Ik probeer voor de gelegenheid nog snel de zombie stick af te maken en neem minimaal nog 1 extra stick mee. Dus als er mensen zijn die toevallig toch naar het Firstlook event gaan in Utrecht, drop ff langs bij Capcom. Ik ben die kale met die witte Crazy Buffalo hoodie aan ;)

Hier het bannertje:
slide_firstlook.jpg
 
gefeliciteerd man!

wanneer is het?, wat kost het?, en wat is het en of kunnen we verwachten daar?>
 
Cool man Jinxz! Echt vette shit. Ik wilde je op een gegeven moment ook gaan benaderen voor een Europese Arcade event die we willen gaan organiseren, maar dat is allemaal toekomstmuziek. Tegen die tijd babbelen we wel en dit is alleen maar goed voor je ervaring! Succes man!
 
Zow net terug. Sorry ZIEK dat ik niet op tijd replied had. Tussen die post en nu was het gekkenhuis-slapen-gekkenhuis ;)
Was een leuk event. Ongeveer 45 graden warm....maar toch. Op dag 1 hadden ze het dak niet geopend en veel stand hadden een airco geregeld om hun gesloten stand te koelen maar bliezen 1 meter buiten hun stand (in de hal dus nog) hete lucht van 35 graden uit....
Dag 2 had ik een ventilator meegenomen en dat bleek een publiekstrekken te zijn ;)
Bij Capcom hebben we met het snelle regelen van de compo en het voltrekken van de stand hoge ogen gegooid. Uiteindelijk heb ik met de directeur van Capcom europe nog ff gesproken over wat ik doe en vooral zou kunnen doen voor ze met betrekking tot hun fighting games en dat viel in goeie aarde. D'r gaan op korte termijn grote dingen aankomen van Capcom en ik hoop ze daar mee te kunnen helpen.
Sexy time
 
geen probz man, was toch te uitverkocht en als ik het zo hoor met hitte en geschreeuw niet echt relaxed.

en dan spelen ze ook nog op pad, zo triest. net als die mediamarkt event lang geleden.

Waarvoor waren de screams?

Anyways klinkt goed wat je zegt, ga je tourneys organiseeren? of wat?

how to orginize a tourney ;) ken je zeker al
stream zou leuk zijn.

wat ik ook niet snap is waarom je sticks altijd zo weinig ruimte hebben aan de linkerkant hebben, zelf hou ik er van me hand rusten bij de stick. Bij je luxe edities is het al iets beter, maar dan teveel ruimte rechts. Viel me al lang geleden op.
 
ZiEk":niuidyep said:
geen probz man....me al lang geleden op.

Die screams waren idd irritant. Het mainpodium was 2 stands verder en daar werden vaak goodies rondgegooid. Het probleem is dan dat de gemiddelde 16 jaar oude bezoeker denkt dat je met hard schreeuwen sneller een goodie naar je kop toegeworpen krijgt ;)
De temperatuur was niet te harden. Naast ons had Warner Bros een gesloten stand gebouwd die met een airco was gekoeld. Probleem was dat die airco niet buiten de warme lucht afvoerde maar 1 meter naast hun stand... Hij gaf op een display aan "16 graden binnen, 34 graden buiten". Ze hadden ook te laat ingezien dat de dakluiken van de hal open konden en toen ze ze eindelijk open gingen was het al te warm.

De pods blijft een probleem. Ze moeten neergezet worden omdat ze debug PS3's bevatten en op slot kunnen. Daarnaast levert Sony vaak pods gratis en die 3 redenen zijn voor standhouders niet te omzijlen.
Hoe vet zou het zijn om gewoon Cabs neer te zetten.

Ik ga helpen om tourneys te organiseren maar ik zit meer te hopen op een toer zoals de Fightclub toer in de US en UK. In de US hadden ze trouwens sticks aangesloten op de pods...
Dutchnoobz zijn beesten in het runnen ervan dus die moeten daar 100% bij betrokken worden.

Streamen is KEY in een goed toernooi. Voorheen werd er wel eens gedacht dat streamen er voor zorgde dat nieuwsgierige lui niet op zouden komen dagen op toernooien (geen cash vangen dus) en gewoon de streams vanuit thuis zouden kijken. Maar dat is BS gebleken. Sommige streams worden door 50.000 man bekeken, die kun je anders toch nooit op een venue kwijt.
Ik heb contact met Team Spooky en ken het rijlen en zijlen van streams. Daarnaast zijn er in NL al een aantal community members aktief bezig met streamen van compo's dus dat komt wel goed.

De originele sticks hebben inderdaad wat weinig ruimte om op te rusten maar daar zijn de sticks ook niet voor bedoeld ;) Je moet spelen met de stick ;)
De XL versies liggen heerlijk in de hand en vooral goed op schoot. Bij de TE drukken de voetjes van de stick in je bovenbeen maar bij de XL vallen ze net naast je schoot. Ook ligt het gewicht iets hoger dan de TE waardoor je minder snel de behuizing in beweging brengt i.p.v. de stick.
 
wel goor man zo een airco uitlaat.

debug ps3 boeit niet echt kijk maar naar san diego comic con of die van new york, is ook allemaal met sticks en geen bullshit pads. TE sticks kun je ook makkelijk vastschroeven aan een blad. Klinkt mij meer als cheapness en geen verstand over het genre.

klinkt goed allemaal met tourneys en streams, zou leuk zijn om een stream te zien. enigste nlér die ik op een stream heb gezien is creampuff. Hou ons op de hoogte of tenminste mij :P

Tja stick basis is wel bedoeld om je hand te rusten terwijl je speelt (zijkant van je palm), net als dat onder de knoppen ook genoeg ruimte moet zijn (je palm). Het is echt niet chill om uren te spelen met je handen tegen een rand aan of zonder ergens te steunen. Misschien heb jij kleine handen maar die van mij zijn groot.
 
Zoals beloofd hier wat pics van de Neo Geo stick die ik aan het bouwen ben.
De stick is compatible met Playstation 3, PC en Neo Geo. Verder heeft ie:
- Eiken behuizing
- Handgeslepen rand in plexi faceplate
- Custom made Last Blade 2 artwork
- Seimitsu LS-32 stick, 4way
- Seimitsu Clear en Smoke buttons. De onderste buttons zijn voor de Neo Geo
- Seimitsu Smoke bubbletop
- Plexi bodem
- Neutrik NAUSB met 5 meter A-B kabel
- Custom Neo-Geo kabel
- Aluminium voetjes
- Custom logo aan de binnenkant

De stick is nog niet klaar en mist nog de bedrading maar hierbij de foto's:
_IMG_9868.jpg


Nog ff de schroefjes vast zetten van de connector ;)
_IMG_9870.jpg


_IMG_9871.jpg
 
ziet er gaaf uit zeg

en deze zijn ook wel leuk om zo naast elkaar te zien
5576471691_fc3fec920d_o.jpg
nu zijn er 2 in belgie en 1 in NL
 
d":fa4kzux6 said:
Museumstukken. Heel vet. Skills.
Thanks. Ik heb er soms ook moeite mee om ze naar de klant te sturen. Zijn toch een beetje je kindjes :mrgreen:

Dr Doggystyle":fa4kzux6 said:
ziet er gaaf uit zeg

en deze zijn ook wel leuk om zo naast elkaar te zien

Dat was één van de leukste opdrachten. 3 identieke sticks, custom MK Tshirts, Warner Bros, Semmy Schilt, Remy Boyanski, launchparty in Bloemendaal. Goeie ingrediënten ;)
 
Wanneer ik je site probeer te navigeren krijg ik error 404 met deze tekst:

You may not be able to visit this page because of:

1.an out-of-date bookmark/favourite
2.a search engine that has an out-of-date listing for this site
3.a mistyped address
4.you have no access to this page
5.The requested resource was not found.
6.An error has occurred while processing your request.
Please try one of the following pages:

•Home Page

Zou graag wat willen browsen in je store, vandaar .......
 
Gooi je browsercache even leeg, en als je IE gebruikt: probeer even met InPrivate browsing. Ik heb geen issues met de site.
 
Ik krijg dit te zien:

You may not be able to visit this page because:

1.you must be gay

kan dat?
 
Cageman":1d74ujzs said:
.... browsercache even leeg......


Cheers man dat hielp.


Beatmaster-P":1d74ujzs said:
Ik krijg dit te zien:

You may not be able to visit this page because:

1.you must be gay

kan dat?

Zag dat de "detect still in closet mode" aanstaat, Pas. :)
 
Ik heb ooit vanwege gezeik met joomla de hele site from scratch weer opgebouwd dus je gaf me zojuist een kleine hartaanval ;)
Laat maar weten als je iets nodig hebt.
 
Ik kreeg de vorige keer als boodschap : You have to buy a Vewlix to continue... 😉
 
Back
Top