What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Serieze CandyCab Inkoopactie No Nonsense!! Egret 2, Neo 29!

Nou vandaag de prijs voor een Awave SD binnegekregen en kan je vertellen dat het ca. 900 Euro is voor een splinternieuwe cab, niet slecht volgens mij. Volgens mij zitten hier ook standaard trisync monitoren in.
De foto's krijg ik in de loop van de week hoop ik.
Ik hou jullie op de hoogte! 😉

Groetjes,

Hasan
 
Heb het even nageaocht en als het goed is komt ie inderdaad standaard met een trisync flat CRT beeldscherm. Voor een nieuwe cab een goede prijs, je maakt het er qua keuzes niet makkelijker op hehe. Als je de fotoos hebt; post it!! Ik ga even wat oude vrouwtjes beroven nu, kijken of ik de 900 haal.....
 
ruderudie":vjoedc56 said:
Voor een nieuwe cab een goede prijs.

Deze cabs zijn 2de hands maar in goede staat als ik me niet vergis.

Iets waar je wel rekening mee moet houden bij de Taito Atomiswave SD is dat er standaard volgens mij slechts plaats is voor 1 speler en dat er slechts 5 knoppen op zitten (voor Capcom spellen heb je er 6 nodig).

Hoeveel zal de prijs voor een SNK Super Neo 29 worden als er een trisync monitor in gezet wordt?
Komen de kasten trouwens met handleidingen?
 
De Awave's zijn brandnew!! Foto's later deze week! Have fun!
 
Zit inderdaad standaard een 1 player cp op een atomiswave, er past echter een cp op van een egret III, correct me if i'm wrong. Wel drijft dat de prijs weer flink op dus de keuze is lastig. Ik wacht in ieder geval op de pics!!
 
Nog even om het wat makkelijker voor de twijfelaars. Als je een Awave neemt dan heb je natuurlijk wel standaard een Trisync monitor erin. Als je een van de andere cabs neemt buiten de Blast City om, krijg je een low res monitor erbij. Als je 15kHz games gaat spelen is er niets aan de hand, maar als je Naomi en Awave games wil spelen die 31kHz (VGA) zijn dan is dat natuurlijk wel het mooist op een Trisync monitor. Bij de Awave hoef je dan alleen maar de Control Panel te vervangen, maar bij de andere modellen de monitor, wat minimaal 400 euro gaat kosten plus een monitor vervangen heeft veel meer voeten in de aarde dan een control panel. Ik wil niemand een Awave aanpraten, maar gewoon de feiten op tafel leggen zodat je de meest duidelijke keuze kunt maken. Voor vragen weten jullie me te vinden 😉

Hasan
 
Eerst maar even kijken of het quotum gehaald wordt voor we allemaal te blij worden hehe. Hoeveel personen heb je nu geregeld, mij erbij gerekend? Ik heb momenteel contact met een potentiële koper van mijn high tech dus maar hopen dat hij hem over wil nemen....
 
Nou ik zit op papier al over mijn quota, maar ik probeer nog wat meer zekerheid te hebben. Zoals het er nu uitziet gaat het niet eens meer lang duren voordat het spulletje wordt verscheept 😉 Via het Killercabs forum heb ik al behoorlijk wat gasten en dat gaat rustig aan door, ook wat jongens via een Duits forum zijn erbij gekomen en ik wacht nog een weekje ongeveer en dan geld gaan collecten, laat dat ook een weekje duren ongeveer en dan kan het hopelijk daar de deur uit. Droomscenario, laten we hopen dat het zo zal gaan 😉

Groet,

Hasan
 
Over een week al collecten? Ok ik hoop dat ik dan ook iets rond heb, is wel snel. Maar je wilde de helft vooraf en bij aflevering (lees ophalen) de andere helft? Ik weet niet hoe lang het duurt voor dat vervoerd is maar voor de kosten zou het gunstig zijn als er wat tijd tussen zou zitten in ieder geval. Kun je verder nog pics posten of heb je al een linkje met foto's, ik ben er nog steeds niet uit nl. En tezijnertijd is het ook makkelijk als de richtprijzen vaste totaalprijzen worden zodat je zeker weet dat je voor dat bedrag klaar bent. In ieder geval bedankt voor alle moeite tot nu toe!!!
 
Okay, over een week al dus. Ik heb zeker nog intresse, ook nieuws ivm met MVS stuff?

Trisync is erg cool, maar heb het geld er voorlopig niet voor over. Begin gewoon maar eerst met een Duelsync, lijkt me een leuke start.
 
ff in het engels jongens had geen zin om het ook nog eens in het Nederlands te typen, ik hoor het wel!


Well guys, I hava talked to my supplier this morning and there are a few things to clear up.
First of all I knew that he had AW SD cabs only new, so when he replied in another mail about the price I thought that was the price for a new cab.
He didn't mention it though, so to be sure I asked it and he replied that for that price he only has used, but in very good condition, which is understandable because these cabs are not too long on the market.
So I am sorry for the misunderstanding, if people incist on a new one it will cost approx. 3000 Euro so that is no option I guess. Well I think 900 is still a very good price, so let me know what you want, the other things remain the same.

The second problem is that he only has 4 in stock at the moment. He told me to check how many I really needed and that he could perhaps arrange more on demand, this is of course something that I cannot promise, but if we wait just a little while he will increase stock.
The other cabs like Egret 2 are in stock and plenty.

Well sorry for the misunderstandings, it is really hard to communicate sometimes, but we'll get there in the end.

Btw pics will be posted after the weekend on monday or tuesday, I will post them here as soon as I have them.

Greetz,

Hasan
 
was ook te mooi, wel makkelijker weer om een keuze te maken in ieder geval. Weet je toevallig wat meer over die Capcom impress, want daar heb ik nog nooit een gebruikerservaring van gelezen?
 
Capcom Impress verschilt niks van bijv. een New Astro behalve uiterlijk.
 
Ik ken de site maar daar staan alleen wat pics verder geen commentaar zoals bij de atomiswave of super neo. Toch bedankt, r2d2
 
Hoe wordt het bestellen nu aangepakt?
is er een uiterste datum voor bestellen komen er meerdere inkoopronden?

ben erg benieuwd
 
Bedankt voor het posten Hasan.

Ze zien er erg smerig uit met hier en daar een beetje krassen. Jammer dat er een paar 1 player cabs bij zitten, hopelijk niet bij de Egret II.
 
Back
Top