What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Series die je nog graag op de huidige gen wilt zien?

Mildoe

Puzzle Mastermind
De huidige generatie consoles zijn net van de grond en veel nieuwe games komen de laatste tijd de grond uit gestampt. Gears of War, Assassin's Creed etc etc.

Maar van welke serie, die nog niet aangekondigd zijn, zou jij nog een next gen vervolg willen zien?

Ik ben zelf nog wel benieuwd naar een nieuwe Klonoa, Deception (van Tecmo).
 
Contra (....)
Strider (need I say more?)
Soccer Brawl (een van de beste arcade games ooit)
Rygar (PS2 versie is zwaar onderschat!)
Een 2D Mario op de Wii zoals New Super Mario Bros DS.
Een 2D Zelda a la Link to the Past en dan niet die cellshaded crap
Super Sidekicks (het wordt tijd voor een nieuwe arcade footie)

Alle CAVE shmups op de 360 met Live leaderboards.(onbegrijpelijk dat dit er nog niet is)
 
Wil eigenlijk nog wel een classic beat 'em up voor met zijn 4'en zoals vroeger in de arcades a la Turtles of Simpsons...gewoon met zijn 4'en choatisch hakken op een scherm met een hele berg vijanden...
 
Je geeft zelf het antwoord al.

Gewoon al die oude toppers opnieuw uitbrengen op Xbox Live.
Ik vind het maar vreemd dat het nog steeds zo mondjesmaat gaat.
 
Paper Mario is toch al een 2d spel Heb em thuis liggen maar nog niet aangeraakt hehehe!! Hoorde dat die intro alleen onwijs lang duurde!
 
Voornamelijk 2D beat 'em ups en shmups, maar ik heb het idee dat deze genres op de nieuwe consoles echt aan het uitsterven zijn...

Een nieuwe Jet Set Radio (of een remake van deel 1 met wat extra's) voor de Wii lijkt me ook erg leuk.
 
Mittens666":17kh0uwt said:
Paper Mario is toch al een 2d spel

Paper Mario heeft niets te maken met de klassieke 2D Mario games zoals ik bedoel. Paper Mario en New Mario Bros. met elkaar vergelijken is onzin.
 
Een nieuwe Killer instinct!(deze komt toch mischien op de 360?)
En een nieuwe Super Punch Out voor de Wii 8)
En meer old school zoals hier al wordt aangegeven.
 
Baki":bvoutcmc said:
Eigenlijk een heel simpel antwoord. Arcade games. liefst racers, fighters, shmups, platformers en puzzle games......en:

- 2D Castlevania
- 2D Castlevania
- 2D Castlevania
- 2D Castlevania
 
Ken":35ut5ddf said:
Je geeft zelf het antwoord al.

Gewoon al die oude toppers opnieuw uitbrengen op Xbox Live.
Ik vind het maar vreemd dat het nog steeds zo mondjesmaat gaat.

niet oude toppers uitbrengen op xbox live, maar echt een nieuwe versie ervan...
 
Back
Top