What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Rally Model2 A crx draaiend in een Daytona USA

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Voor de liefhebber :

Vandaag van een Daytona USA cab de model 2 internals, vervangen door Sega Rally model2 A crx!
Ondanks dat het beide model 2 spellen zijn. is SR totaal anders gewired.

Moet alleen nog sound en buttons aansluiten, analoge gedeelte en game etc werkt goed.

img00100201104021716.jpg


img00078201103092017.jpg


img00080201103092018.jpg
 
Waanzinnig..!! Heb me ook flink verdiept in driving cabs. Irritant dat Sega bijna iedere keer de hele boel omgooit (uitzonderingen daargelaten).

Cool gedaan.
 
Cageman":wnfjkrho said:
Waanzinnig..!! Heb me ook flink verdiept in driving cabs. Irritant dat Sega bijna iedere keer de hele boel omgooit (uitzonderingen daargelaten).

Cool gedaan.

Thnx man!

Klopt, ik begrijp ook niet waarom dat zo omslachtig gedaan is,
Gelukkig is Sega met de komst van jvs aardig gaan standaardiseren.

Overigens geeft Sega Rally een magisch mooi beeld op 24khz,
Heb er letterlijk een tijd naar staan staren. Gewoon anders dan anders :shock:
 
Die was in dik goeie staat, mooie schermen! Bijna zonde om te ontmantelen maarja waar moet je t laten...
 
ne0":2kbw237r said:
Die was in dik goeie staat, mooie schermen! Bijna zonde om te ontmantelen maarja waar moet je t laten...

ik begrijp je, maar deze blijft hoogstwaarschijnlijk gewoon een Daytona en wellicht maken we
de andere rode cab (FFB Happ - PS3 conversion) evt een Sega Rally look met originele decals etc.

best of both worlds 8)
 
Outrun 2 conversion FTW zeg ik! Beste arcade racer allertijden imho :)
 
Controls inmiddels ook werkend,
we kunnen dus racen 8)

nu nog sound en ffb, is slechts even een kwestie van tijd.
 
Sound net ook gelukt! en ffb motor is aan, nu nog het ffb signaal toewijzen en its a wrap.

ik zal dan even een filmpje maken of iig wat pics toevoegen!

Game Over Yeah!! 8)
 
Deze Cab zal er morgen ook bij zijn draaiend, inmiddels heb ik geluidsvolume ook op orde,
hij is dus zeer playable.

denk mbt tijdsnood dat ik het niet haal om ffb aan te krijgen, want alle andere items nemen nu
even voor Has en mij alle tijd in beslag om morgen nog af te hebben vd meet.

maar smiddags zal er genoeg FFB zijn als we de tour starten en we bij mijn game room aankomen 8) 8)
 
Inmiddels ook hier de bedrading optimized en aan het preppen voor de verhuizing naar zijn
nieuwe baasje in Rijswijk 8) 8)
 
Back
Top