joeks
TATE Mode Pilot
Marcel, ik heb er nog eentje liggen.
Zat in mijn eerste Astro City, daarna heb ik hem ge-upgrade naar een NVS-4000 omdat hij geen Cave SH-3 boardjes kon draaien (te weinig Ampere's).
Voor de prijs van een Amiiboo (15 euro
) mag je hem hebben.
Zat in mijn eerste Astro City, daarna heb ik hem ge-upgrade naar een NVS-4000 omdat hij geen Cave SH-3 boardjes kon draaien (te weinig Ampere's).
Voor de prijs van een Amiiboo (15 euro









