What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega in the Hutt

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Manner

Nieuwe shipment Sega cabs has arrived in the Hutt,
voornamelijk Naomi met Triforce. Slechts wat buttons vervangen
en schoonmaak werk. Sommige krijgen sp.nwe schermen voor op
en top gamebeleving.

Tis nu tijdelijk wat krapper bij Jamma the Hutt maar a.s. zaterdag
vinden 2 kasten reeds hun nieuwe baasjes.

hier wat pic's (helaas geen flits, sorry)

img00009200912092143.jpg


img00008200912092142.jpg


img00007200912092140.jpg


img00006200912092140.jpg


gr Has en Pas
 
Hé, dat ziet er gezellig vol uit in jullie hutt. Mooie handel ook, oppoetsen en wegzetten, beter kan niet. :D
 
Een Naomi invasie is altijd leuk vindt ik. :) Is dit die zending waar jullie het enkele maanden geleden over hadden Pascal? En splinter nieuwe schermen zei je? Wat voor 'soort' schermen zijn dat dan?
 
Hoi,

volgens mij wel, weet t ff niet zeker meer.

moet je denken aan nieuwe Hantarex buizen en dan kijken of de Tosh chassis te houden is. Hoop schermen trwns zijn gewoon goed tot onze verbazing, bijna geen burn in en mooie strakke kleuren, scheelt weer. 😉

De Virtua Stiker 4 kasten zijn ook geheel in topstaat met cardreaders en al.
 
@Goatboy dit is alweer een nieuwe lading Henk :twisted:

De monitoren die er evt. inkomen zijn of 15kHz Hantarex of 31kHz en zoals je weet is dat echt beeld om van te kwijlen, beide resoluties is Hantarex echt om van te smullen. Binnenkort komen er wel wat meer gedetailleerde pics...
 
Beatmaster-P":2b5e612n said:
Bedoel je die Windy? dan heb je goede ogen :shock:
Gewoon goede smaak 😉

@Psykick: Gechopte Naomi nooit gezien in het echt maar zeker mooier dan een niet gechopte.Gaan jullie die andere Naomi's ook choppen of?
 
niet alle Naomi's zijn besproken en we gaan er idd nog 3 choppen.

Opvallend is wel dat we momenteel meer vraag hebben voor upright.
 
Psykick":2xyonijt said:
Opvallend is wel dat we momenteel meer vraag hebben voor upright.

Da's inderdaad opvallend; het zijn niet de kleinste jongens, die uprights. Gechopte nooit van dichtbij gezien..
 
Hebben jullie die cocktail-tafel nou al af? Daar waren jullie toentertijd hard mee bezig, maar volgens mij past dat kleine dingetje zelfs niet meer in de hutt :P
 
Psykick":3t4ziy5c said:
niet alle Naomi's zijn besproken en we gaan er idd nog 3 choppen.

Opvallend is wel dat we momenteel meer vraag hebben voor upright.

En wat kosten ze bij jullie? Dan bedoel ik zowel upright als chopped.
 
S913":2ynonufk said:
Hebben jullie die cocktail-tafel nou al af? Daar waren jullie toentertijd hard mee bezig, maar volgens mij past dat kleine dingetje zelfs niet meer in de hutt :P
Hahaha, je bent niet de enige die daar naar vraagt en terecht, want die is echt supervet, maar vergt dus ook meer zorgvuldigheid en tijd. Ik heb hem hier naast me en wacht nog op wat onderdelen en art, vandaar dat het op zich laat wachten, maar zal niet lang meer duren. ;)
 
SD5k":1b3hen2w said:
En wat kosten ze bij jullie? Dan bedoel ik zowel upright als chopped.

Nou in eerste instantie zijn we arcadeliefhebbers en choppen we deze kasten omdat we het zelf hardcore vinden. In de toekomst ook voor de scene, echter de prijzen daarvan zijn nog niet bekend, omdat er veel werk in zit. Niet alleen het choppen, maar opknappen, schoonmaken, monitoren vervangen etc...Dus we leveren de kasten helemaal perfect af.

Voor wat betreft de uprights kan ik alleen maar zeggen dat de prijzen daarvan niet interessant zijn voor de liefhebber, wij prepareren deze voor zakelijke afnemers. Daar moet alles van exploitatieklaar zijn en daar wordt ook gewoon goed voor betaald.
Maar zoals ik al eerder zei gaan we er een aantal choppen en daar moeten we nog van zien wat we daar voor kunnen vragen.

Ik wil ook wel nog even zeggen dat het jammer is dat de laatste tijd de Naomi kast zo ondergesneeuwd wordt door alle andere kasten, terwijl de Naomi Uni echt een fantastische cab is om te onderhouden en echt van zeer goede kwaliteit is, dus als je ze ziet staan voor de juiste prijs kan je deze gerust kopen. Wel is het vaak zo dat de monitoren bijna altijd slecht of flinke burn hebben.
 
Psykick":1rrmnplq said:
Ik wil ook wel nog even zeggen dat het jammer is dat de laatste tijd de Naomi kast zo ondergesneeuwd wordt door alle andere kasten, terwijl de Naomi Uni echt een fantastische cab is om te onderhouden en echt van zeer goede kwaliteit is, dus als je ze ziet staan voor de juiste prijs kan je deze gerust kopen. Wel is het vaak zo dat de monitoren bijna altijd slecht of flinke burn hebben.

Helemaal mee eens! Heb van de week eindelijk de tijd gevonden om m'n uni te choppen en 'bijna' alle onderdelen te spuiten. :D Vindt het ook een top kast behalve de plastic parts want die breken erg snel.
 
Vet man! Kan je wat pics posten als het klaar is of tijdens het proces? Altijd leuk om te zien. Btw als je plastic parts nodig hebt kunnen we je mss nog wel helpen, zeg maar wat kapot of slecht is, waarschijnlijk hebben we het wel liggen! ( natuurlijk voor een matsprijsje )

Gechopte Naomi is über!
 
Pics komen er zeker! Maar vondt het allemaal zo spannend dat ik geen of weinig foto's van het proces heb gemaakt. :( Mijn plastic parts zijn allemaal nog heel behalve de marquee-holder die al beschadigt was. Ga ik waarschijnlijk nieuw kopen want de cab zal er als nieuw uit zien als ie klaar is. :)
 
Back
Top