Beatmaster-P
1CC Aspirant
Mannen, was tof vnvd!
erg gezellig en de cab is nu officieel ingereden ;-)
erg gezellig en de cab is nu officieel ingereden ;-)
Ken":1k383lqo said:w00t! PM Send :shock:Baki":1k383lqo said:Ik heb nog ergens een stoffen banner van 2 meter breed van Daytona 2 liggen![]()
Beatmaster-P":3k4bejo1 said:Mannen, was tof vnvd!
erg gezellig en de cab is nu officieel ingereden ;-)
Beatmaster-P":v6zu5joo said:Ken":v6zu5joo said:w00t! PM Send :shock:Baki":v6zu5joo said:Ik heb nog ergens een stoffen banner van 2 meter breed van Daytona 2 liggen![]()
Gaaf Baki we hebben er zoeen wel es gehad, die zijn errug gaaf!
Cageman":14v5wc33 said:Pascal,
Is dit de unit die je in de cab hebt gezet?
http://www.happcontrols.com/driving/50010200.htm
Zo ja, is er ergens een adresje waar ze goedkoper te krijgen zijn?
michelze":2cfjmkwo said:Beatmaster,
Waar komt dat artwork vandaan? Ben aan het zoeken en kom uit in Hongarije.
Heb je de jpg van de side art gemaild en laten printen op een sticker, of zijn deze nog voorradig somewhere...
Wel een Super Wreed project !!!!! Petje af ..
// Heb diverse oude racers gehad, maar nu staat hier enkel nog een oude Dayona Twin.
jiggymf":4kvcsejc said:moet....hebben....
Stel je voor man, iedereen van nozomi voegt elkaar toe (PSN of XBLIVE), en lekker knallen online met Daytona USA....(/wish normal en 3d optie)
gimmegimmegimme!!!!