Jinxz
Pattern Reader
Ik kwam een advertentie tegen op MP voor een Scud Racer DLX (degene die meebeweegt). Nu is de prijs van 950 excl. BTW wat aan de hoge kant.
Ik vraag me af wat het algemene oordeel is over de cab. Is het een waardeloos gebakje en zijn er slechte ervaring ooit over gedeeld of is het een pareltje?
Het lijkt me erg vet om 'm te hebben en wellicht wat uit te bouwen qua motion etc.
Het scherm zal wel direct vervangen moeten worden neem ik aan.

Ik vraag me af wat het algemene oordeel is over de cab. Is het een waardeloos gebakje en zijn er slechte ervaring ooit over gedeeld of is het een pareltje?
Het lijkt me erg vet om 'm te hebben en wellicht wat uit te bouwen qua motion etc.
Het scherm zal wel direct vervangen moeten worden neem ik aan.
