Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Nou ik heb mogen vernemen dat onze grote vriend (oplichter) Melvin weer spullen of geld nodig heeft.
Kijk uit voor deze zeer slinkse rat, omdat hij als zeer vriendelijk en netjes overkomt in den beginne, maar daarna plotseling allerlei dingen gaat verzinnen om niet te betalen of leveren.
Hij koopt en verkoopt dan, maar dan zonder te betalen of te leveren. Of althans zeer moeizaam, maar zelden gaat het met deze jongen van een leien dakkie.
Ik ben gelukkig nog nooit voor zijn charmes gevallen, maar zou hem graag eens een keer in levende lijve willen ontmoeten.
Er zijn ondertussen een hoop nieuwe leden erbij die zeer vatbaar zijn voor het kopen van spullen voor hun nieuwe hobby, maar wees gewaarschuwd, ook al is de deal nog zo mooi, doe het niet.
Hij heeft de spullen wel en zal ook allemaal foto's sturen van de goods, maar Melvin zal je altijd zijn afgedankte troep sturen en er is maar een persoon waar hij goed voor is en dat is (3 keer raden) MELVIN.
Als je je ooit herinnert Melvin, nog lang voor Nozomi heb ik je gewaarschuwd dat dit wereldje een klein wereldje is en je mensen niet op een bepaalde manier moet behandelen (besodemieteren). Well "goes around, comes around" en waar ik je naam ook hoor en waar ik je actief zie, zal ik zorgen dat je geen voet aan de grond krijgt, dat je nog steeds mensen via de achterdeur probeert te benaderen om van nietswetende gasten die net de hobby ontdekken misbruik te maken is ronduit misselijk!!
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en wellicht wil je er een keer over praten onder het genot van een bakkie koffie?
Kijk uit voor deze zeer slinkse rat, omdat hij als zeer vriendelijk en netjes overkomt in den beginne, maar daarna plotseling allerlei dingen gaat verzinnen om niet te betalen of leveren.
Hij koopt en verkoopt dan, maar dan zonder te betalen of te leveren. Of althans zeer moeizaam, maar zelden gaat het met deze jongen van een leien dakkie.
Ik ben gelukkig nog nooit voor zijn charmes gevallen, maar zou hem graag eens een keer in levende lijve willen ontmoeten.
Er zijn ondertussen een hoop nieuwe leden erbij die zeer vatbaar zijn voor het kopen van spullen voor hun nieuwe hobby, maar wees gewaarschuwd, ook al is de deal nog zo mooi, doe het niet.
Hij heeft de spullen wel en zal ook allemaal foto's sturen van de goods, maar Melvin zal je altijd zijn afgedankte troep sturen en er is maar een persoon waar hij goed voor is en dat is (3 keer raden) MELVIN.
Als je je ooit herinnert Melvin, nog lang voor Nozomi heb ik je gewaarschuwd dat dit wereldje een klein wereldje is en je mensen niet op een bepaalde manier moet behandelen (besodemieteren). Well "goes around, comes around" en waar ik je naam ook hoor en waar ik je actief zie, zal ik zorgen dat je geen voet aan de grond krijgt, dat je nog steeds mensen via de achterdeur probeert te benaderen om van nietswetende gasten die net de hobby ontdekken misbruik te maken is ronduit misselijk!!
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en wellicht wil je er een keer over praten onder het genot van een bakkie koffie?