What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Samurai Spirits Sen

legztec":2c4rd5x0 said:
Maar eerst wil ik Tenka nog in mijn bezit krijgen :P

PlayStation2 versie is erg goed, dus verkwist je geld niet aan de AW versie.
 
legztec":22shaqmd said:
Nou.....
Ik moet zeggen na de filmpjes gezien te hebben dat alleen vooor deze keer ik mischien wel een 3d uitzondering ga maken.

En het zou niet zo moeilijk moeten zijn deze op PC uit te brengen! :D

Maar eerst wil ik Tenka nog in mijn bezit krijgen :P

Fuck pc voor games! :P SNK games speel je op de tv en niet op een vieze pc!
 
Ik kan voor het geld van Tenka op AW een PS2 inc spel kopen maar toch wil ik het origineel. :twisted:

En sinds waneer speel je SNK op je TV?
Als je dan toch harde kor wil zijn, speel je op een 29" candy of megalo. :P
Bovendien kan je je PC ook op je TV aansluiten. ;)
 
Ik speel SNK op een TV als de game er voor geschikt is, en dat is in het geval van Tenka zo.
 
legztec":21jhysto said:
Ik kan voor het geld van Tenka op AW een PS2 inc spel kopen maar toch wil ik het origineel. :twisted:

En sinds waneer speel je SNK op je TV?
Als je dan toch harde kor wil zijn, speel je op een 29" candy of megalo. :P
Bovendien kan je je PC ook op je TV aansluiten. ;)

AES....hmm TV?
 
Jah duh... niet alleen AES maar ook NGCD :D

Maar als je echt bikkel wil zijn en SNK op PC wil verafschuwen moet je niet aankomen met TV praatjes. :P
lets face it, SNK games zijn gemaakt om op de kast te spelen.

Mensen moeten een beetje af van ouderwetse beeld van een PC.
Ik wil onder mijn TV een PC hebben staan waar je alles mee kan.
En hooguit een WII vanwege de geniale besturing.

PS3 en XBOX zijn beide PC wanabees.

Tenka wil ik hebben voor mijn AW collectie, en niet omdat ik puur het origineel wil spelen. Ik ben met conversies allang blij als de controls/beeld goed zijn tov het origineel.
 
legztec":1cg3hx5h said:
Jah duh... niet alleen AES maar ook NGCD :D

Maar als je echt bikkel wil zijn en SNK op PC wil verafschuwen moet je niet aankomen met TV praatjes. :P
lets face it, SNK games zijn gemaakt om op de kast te spelen.

Ja SNK games zijn gemaakt voor op de kast, zeker als er een scene is. Die is er hier niet en ik heb liever AES.

PC en SNK gaan voor mij niet samen want dat is emu en daar heb ik helemaal niks mee. Een pc is gewoon geen console voor mij en daarom boeit me dat voor gamen totaal niet.
 
Ik heb liever AES dan MVS. Ik speel wel eens bij een vriend van me op de MVS kast. Vind het zelf minder hebben dan mijn AES. Ook die MVS carts met die simpele labels enzo... het doet me niets. Die AES boxes die ik op de plank heb staan = sweetness ;)
 
hmmm, ik ben volgens mij echt old skool. heb skijt aan waar ik die shit kan spelen, ben tevreden met alles. van emu tot aan mijn cdz tot aan de ps2 copies die ik er heb liggen. speel zelfs de shit dus op een ps2 pad en een toetsebord, al betekent dat dat mijn skillz bijna met 50% achter uit gaan.

p.s. de neo cd pad is tha shiznit als het om vechters gaat. zou graag de ps2 versie met 6 knoppen willen. maar ja, ik heb al 6 neo cd pads versleten. dus ik weet dan ook dat die d=pads ni lang mee gaan. terwijl ze wel de meest precieze d=pads ooit zijn, precies, maar gevoelig om te sterven. te fucking gevoeling, en hij moght wel wat beter in de hand liggen.

(dus, saturn pad casing, met neo cd dpad en knoppen van de beste pad om de beste custom pad ooit te maken.)
 
Jep die zijn er zeker. Ik had gister geen tijd ivm kerst uiteraard.
Ik heb net op neo-geo.com en andere sites zitten checken en daarom plak ik die info hier gewoon ff.

"Someone's uploaded a video to YT:

1. Graphics = PS2.
I was very wrong on my first impression on Samurai Sen's graphics, my apologies. With Tekken 6 cabinets now out in arcades and running side by side with Samurai Sen, there were clear differences. Samurai Sen looks like it has PS2 quality graphics. The texture is nowhere par to Tekken, the resolution is... surprizingly low. IMO, the graphics looked at a higher resolution during the first beta testing.

2. Gameplay feels like SS1
There hasn't been any game system or control changes since the first beta test. However, the damage rate has been massively, MASSIVELY, increased. One feirce slash can literally take away half a life bar or more. Two feirce slashes and the round is over. At the current point, people were playing the game a bit like an SS1 (albeit with combos), poking each other with weak attacks and looking for a chance to slice in a feirce.

When KO'ing an opponent with a feirce slash, the camera zooms into the loser as they slowly fall onto the ground. In the case of Suzuhime, she's not wearing a skirt so the camera shows her underga nevermind.

Rimururu and a new fencer
Two new characters were unlocked for this beta test; Rimururu, and a new male fencer named Killian. Judging from his looks and move names, he's Spanish. Two more character slots are still to be unlocked.

Nakoruru's got her bird
Nakoruru's Hawk is in the game. I'm not sure if she can command it to attack, but she can definitely grab onto its legs and fly.

That's about it for now!

[edit]
There was a crowd of people, but no waiting line. There weren't any staffs taking notes or keeping a watch either.

For anyone wondering, Samurai Sen runs on the PC-architecture based Taito TypeX 2 board. Tekken 6 runs on the new PS3-based System 357 board. "

Ik vind het goed klinken. De damage die de hard slashes veroorzaken zorgen voor tactische play en daar hou ik wel van. Maw geen gebutton mash want dat kun je dus genadeloos afstraffen. De ps2 graphics zijn voor mij goed nieuws want dan zit een port naar de ps2 er gewoon in.

More info when I get my hands on it ;)
 
Klinkt goed en PS2 graphics is niks mis mee, maar vond het dan best wel mooie PS2 graphics.
 
Hoe meer ik zie van deze game hoe minder ik er op kan wachten, damn! Snelle gameplay ook. Turtles lijken weinig kans te maken in deze game.
De muziek lijkt ook weer in orde net als de stages. Vette shit!
 
Ja man atomiswave is wel het beste voor tenka en andere snk titels, Carts zijn echt wel beter dan dvd's, ik wil geen loading balkje zien.
 
ZiEk":3nt4fyc8 said:
Ja man atomiswave is wel het beste voor tenka en andere snk titels, Carts zijn echt wel beter dan dvd's, ik wil geen loading balkje zien.

Sen komt op Taitio's Type X 2 board....Net als de nieuwe KOF :roll:
 
Die videos waren gruwelijke shit ouwe.
De CPU stond wel op very easy. CPU huppelde een beetje heen en weer.
Ziet er mooi uit en beweegt inderdaad snel. Ik ben zeer onder indruk.
Blazblue komt er ook aan SF IV SF HD, KOF 12, het gaat maar door.
Wie nog nieuws heeft moet het zeker posten.
 
Back
Top