What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Söldner-X: Himmelsstürmer

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-2-74-1f5-49-en.html

http://www.soldner-x.com/

Meer pics op de Play-asia site...

newsbanner.gif

3-1-1.png

3-2-3.png

3-3-3.png


Preliminary feature list:

12 stages of beautiful graphics and animation, staged across 4 fantastic world/space settings.
High definition graphics in 720p (16:9).
Beautiful weather effects (such as rain, fog and lightning).
Detailed background animations.
Classic design, yet state-of-the-art shooter technology.
Unique upgrade weapon system with five standard weapon types.
Never before seen tactical elements such as chaining, effectiveness system, 'berserker' mode and much more.
Plenty of hidden bonus features.
More than 20 extras (with both positive and negative effects!).
Addictive collection quests.
Over-the-top boss fights.
Features a superb soundtrack and sound effects.
Bi-lingual story mode (English/Japanese).
Three modes of difficulty: Easy, normal, hard.
Easy to play, yet tough to master.
Online high score ranking system.
Blistering constant 60fps frame rate.
 
Niet om die duitsers te dissen, maar wat lelijk zeg.
Waarom moeten die homebrew shmups er ook altijd als homebrew uit zien?
Het is toch zogenaamd een simpel genre?
gadverpielekes, wat vies zeg.
Volgens mij is er ook een nederlands bedijf dat met een cute 'em up bezig is. Die ziet er sowieso al beter uit.
Die robot ook in onderste screenshot, die over het dak loopt :lol:
Waarom heb je dit gepost?
Vind je het ubervet?
Of om over te lachen?
 
Ik vind het er wel heftig uitzien eigenlijk. Het is gemaakt door gasten die echt fan zijn van de old school shmups en een sidescroll shmup in de stijl van Gradius kan ik alleen maar toejuichen. Ik vind het wel een leuk idee met high res graphics, ben wel benieuwd.
 
Ja ik vind het er ook cool uitzien. Ik ga deze game zeker volgen en waarschijnlijk ook aanschaffen. Old skool shmups blijven mij zeker boeien!
 
In de nieuwe retrogamer staat een heel stuk over deze game. De gameplay zal niet recht toe recht aan worden. Maw er zitten zeker ook 'think shooter' elementen in. Op sommige momenten kun je een item pakken waardoor je bv 50% trager zult zijn, stom, nou nee want soms moet je schijnbaar zeer nauwkeurig vliegen waardoor minder snelheid goed van pas kan komen. Er zijn 5 standaard wapens met elk kun eigen energiebalk. 2 van deze vullen steeds vanzelf aan terwijl de andere 3 niet altijd of soms zelfs maar 1 maal gebruikt kunnen worden. Dus je moet goed nadenken wanneer je deze gebruikt. Ook zullen de verschillende wapens op iedere vijand een ander effect hebben. Klinkt allemaal erg goed en ik hoop dat ze het allemaal waar kunnen maken. Ik kan iig niet wachten.
 
Er is weer een nieuwe trailer van Soldner x.

http://www.gametrailers.com/player/25936.html


Het valt mij op dat sommige stukken er super uitzien, maar er zijn ook stukken die ik echt gewoon crap vind. Afwachten, het duurt gelukkig niet erg lang meer. Muziek die ik nu onder trailers hoor vindt ik echt meesterlijk, daarvoor zou je bijna de game al kopen.
 
Ben benieuwd! Ik vind het er in ieder geval erg tof uitzien. Daarbij komt het ook nog eens in een mooie LE verpakking voor een zacht prijsje.
 
ik vind die Hi Res graphics dus niet mooi, haalt een beetje de charme van het genre eruit. Dit is gewoon te pc voor mij :)
Die gameplay ziet er goed uit , vooral de verschillende wapens en features lijken me wel dope, ik mis die hoekige pixels gewoon :)
 
Helaas is de LE alleen voor de pc en ik ben geen echte pc gamer. Dat wordt dus wachten op de psn download.

Ik vind de hi res gfx juist wel gaaf, eindelijk hebben de consoles de potentiele kracht om de arcadekasten een 'run voor hun money' te geven.
 
Ik had nog alleen stills gezien van deze game maar nu ik de traier gezien heb wil im toch echt wel hebben!
 
Back
Top