What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ryuga Gotoku PS2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Yo...

Ryuga Gotoku is een nieuwe game van Sega op de PS2, waarvan jullie al het een en ander van hebben gehoord neem ik aan? Het is een beetje Shenmue meets GTA en dan met een Yakuza vleugje. Mij lijkt het wel een toffe game en ik zag dat Famitsu ook niet te beroerd was met punten:

Ryuga Gotoku (Sega): 10, 10, 9, 8 - (37/40)

http://sega.jp/ps2/ryuga/home.html

Weet jij er nog wat meer van te vertellen Ken, aangezien de site in Japans is :)
 
Aah ik verbaasde mij al dat hier nog geen topic over was.
Kheb er gisteren een trailer van gezien en deze game lijkt me echt vet!
Ik heb het over deze trailer:
http://sb.tsutaya.co.jp/WM/game/ryugagotoku/trailer_500k.asx

IGN zegt het volgende:
Ryu Ga Gotoku, a name that can be translated to English as "Like a Dragon," is an action-adventure title with a story and setting focusing on the darker side of Tokyo life. You play as Kazuma Kiyuu, who was once known as the "dragon" of his underworld organization. The story of Ryu Ga Gotoku begins when Kazuma gets out of prison, having served for a crime that he committed for the sake of his good friend and for the girl that he loves. Kazuma finds himself caught up in the disappearance of a mysterious girl called Haruka, who is the key to a ten billion yen payday. The game is produced by Sega's Toshihiro Nagoshi, and features the voice performance of several prominent Japanese actors as well as Japanese author Hase Seishu as scenario director.
Japan krijgt de game op 8 december en over een Europese release is voor zover ik weet op dit moment nog niets bekend.
 
Heb bij winkels de demo zien draaien en in de Famitsu het een en ander gezien, maar voor de rest weet ik er niet meer van dan sites die de game daadwerkelijk hebben gespeeld, want dat is in mijn geval dus niet zo.
 
Het lijkt me echt een toffe game ja... maar als ze deze game naar naar europa gaan brengen gaan ze natuurlijk ook engelstalige stemmen toevoegen, wat enige tijd in beslag gaat nemen.

Dus ik ben benieuwd of deze titel ooit het daglicht gaat zien hier.
 
Ik wacht eerst de reviews af en filmpjes.. Maar hij lijkt me wel tof opzich.
8)
 
in de zomer hoorde ik hier van (had nog topic op igf gemaakt) maar sindsdien niets meer van vernomen. Maar nu ie zo goed gereviewed is enzo ben ik toch wel weer benieuwd.
 
Klopt ja .. ik heb de screenshots ook in de zomerperiode gezien. Ik was de game al helemaal vergeten maar als dit van hetzelfde kaliber is als Shenmue moet ik deze game gewoon hebben.
 
Laten we hopen op een usa release, pal heb ik niks mee.
 
Ziet er goed uit, Gamekings had destijds met hun TGS specials een filmpje laten zien. Alleen weet ik niet helmaal zeker of de game wat voor mij is, want free roaming games is niet helmaal mijn genre.
 
De game doet het momenteel best goed, heeft in de eerste week al 100000 games weten te verkopen.
 
Ja en terecht! Maar het wachten is op een amerikaanse of europese release.
Als ik zo de december line-up zie voor de Japanners kunnen ze er best wel eentje missen toch? :
Rogue Galaxy, Tales of the Abyss, Metal Gear Solid 3 Subsistence, Ryu Ga Gotoku en Kingdom Hearts II. :roll:
 
Heb em dan eindelijk binnen, nu nog even tijd vinden om een uitgebreid te gaan testen.
Neo Geo Battle Coliseum trouwens ook, het zijn mooie tijden voor mensen die even iets verder kijken dan hun mainstream neus lang is.
 
Netjes Ken.. Helaas is deze game voor mij onspeelbaar gezien de taalbarriere.

Jij kan dus de hele game spelen en alles begrijpen? Respect :D
 
Hmm het kan wel gespeeld worden zonder kennis van de Japanse taal, maar dan mis je wel een hoop. Het is een beetje te vergelijken met Shenmue, maar dan met veel meer knokwerk. Best een brute game tot nu toe.

Neo Geo Battle Coliseum heeft wat lange laadtijden, maar is voor de rest echt erg goed en bovendien 480p.
 
vette game man, heb em al een lange tijd maar is japans, hopelijk komt die release dan toch eens. nbc vond ik echt een tegenvallende kutspel moet ik zeggen. vooral na al die mooie atrwork gezien te hebben van die nieuwe snk artiest, jammer dat het niet voor een betere spel was.
 
Voor de geïnteresseerden onder ons (en ik hoop dat het er veel zijn), Sega gaat deze game misschien dan toch in het engels uitbrengen. Ze hebben namelijk de naam ‘ Yakuza ‘ (= Japanse Maffia) laten vastleggen bij het Amerikaanse patentenbureau. In het spel ' Ryu ga Gotoku ' komt veel Yakuza voor. Goed nieuws dus :D

Bron: http://www.gamefront.de
 
Nice! Hopen dat we spoedig een Amerikaanse/Europese release zien. En dan gewoon lekker met ondertiteling en originele Japanse stemmen...
 
Gameholic":35828dvm said:
En dan gewoon lekker met ondertiteling en originele Japanse stemmen...

Ja precies! zo denk ik er ook over. De japanse voice-acting is immers erg goed. Ze kunnen het alleen maar verpesten met de engelse stemmen heb ik het idee.

Heeft Sega wel eens vaker voor voice-acting in games gezorgd en waren deze van hoge kwaliteit? Had Shenmue bijvoorbeeld goede stemmen?
 
Weinig hoop echter...meestal verkloten ze alle games door er ergerlijke engelse stemmen die er niet eens bij passen in the proppen.
 
Shenmue 1 had echter best goede stemmen moet ik zeggen! Maar ik vond Shenmue 2 veel meer sfeer hebben dan het eerste deel, en dat was mede door de stemmen.

Dus ik hoop in eerste instantie dat de game daadwerkelijk bij ons uitkomt en dan nog maar hopen op Japanse stemmen
 
Back
Top