What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rush Rush Rally Racing

Wombat

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 25, 2005
Messages
526
Reaction score
1
Voor iedereen die zijn Dreamcast nog steeds een warm hard toedraagt; Rush Rush Rally Racing, een nieuwe Dreamcast (commerciële homebrew) game komt binnenkort uit!

Maarten en ik zijn deze week op bezoek geweest bij de makers hiervan (Senile Team), die beter bekend zijn als de makers van Beats of Rage!

Lees hier het artikel:
http://www.segaonline.nl/blog/2009/07/0 ... nile-team/

** ik post dit hier, omdat de nozomi bezoekers over het algemeen geïnteresseerd zijn in old-skool arcade games. En dat is Rush Rush Rally Racing ook :D **
 
Lachen man en leuk interview! Ben benieuwd ;)
 
Ziet eruit als Micro Machines meets Overtop, ik ben benieuwd of het wat is. Beats of rage vond ik altijd wel cool, al speelt het 100% klote. Hebben zij destijds ook die oude arcade games gepoort naar de DC, Asterix ed?
 
Inmiddels is de game zo'n kleine twee weken op de markt! Zelf heb ik de game aangeschaft en ben er erg positief over. Rush Rush Rally Racing is echt enorm pittig; maar als je eenmaal de tracks onder de knie hebt is het meer dan verslavend (en lekker ouderwets highscores kraken).

Voor diegene die benieuwd zijn hoe de game eruitziet heb ik een gameplay video geschoten: http://www.segaonline.nl/blog/2009/11/1 ... box-video/
 
Was laatst nog op zoek naar een video op Youtube, kon niets vinden.
Thanks voor de vid, je ruled aanzienlijk. Ziet ernaar uit dat de gameplay erg goed is. vet
 
Back
Top