Cageman":1mhzmz8a said:Jezus. Dan wil ik ook wel een Daytona USA shirt. En als ik dan ga gamen bij jiggy trek ik 'm aan (no kidding)
jiggymf":1sjqakpu said:Het zelfde geldt voor jou betreffende support van de community.
Je moet gesupport worden, gooi wat extra's bovenop de kostprijs voor jezelf, gooi er wat exra's op voor Etienne.
Iedereen blij.
(dit is overigens wel mijn persoonlijke mening, ik weet niet of de admins/mods het ermee eens zijn. Ik vind echter dat je mensen die iets bijdragen moet steunen one way or the other)
Ratson":1cekus32 said:Voor mij inderdaad:
1xNozomi/Jamma the hut shirt maat L
1xRun to the Arcade shirt maat L
Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)
ckong":1cekus32 said:Oh ja, en dan dit.
Ik zag dat jullie Etienne met plezier willen mee laten delen, wat natuurlijk ook logisch is. Aangezien Etienne niet op dit forum bivakkeert, heb ik hem daarom even op deze topic gewezen.
Zijn reactie: "ik wil helemaal geen bijdrage, doe ze daar maar de groeten en wens ze veel plezier er mee".
Ofwel: de kust is vrij, drukken maar.Geen afdracht aan Etienne noodzakelijk.
![]()
Overigens is het design ook op vectorlib te vinden. En nog veel meer copy-right vrije art.
@Jinxz, ik zou ook op DLF de aandacht willen vestigen voor dit T-shirt, wellicht dat er een aantal mensen daar ook eentje willen hebben. Veel mensen van dat forum waren immers op eurocade en er lopen veel Nederlanders rond. Is dat akkoord? Zo ja, wanneer is de deadline, en is de genoemde prijs inclusief verzendkosten. Ook naar het buitenland?

Jinxz":jdwnfng8 said:Shirts op DLF gooien klinkt goed. Qua deadline kun je best 1 Nov aanhouden.
Jinxz":8mjhaz6i said:<offtopic maar tshirt related> Kon het niet laten om ff deze foto te posten die ik dit weekend heb gemaakt. Als je een streetfighter kenner bent dan herken je misschien Poongko. Een speler uit Korea die tijdens de wereld kampioenschappen in Las Vegas een perfect scoorde tegen de toenmalige wereldkampioen Daigo.
Legendarische Video hier :Hij was in NL dit weekend en ik bedacht me ineens dat ik een shirt voor 'm MOEST gaan maken. Op Zondag droeg ie 'm en dat leverde een leuke pica:
Ratson":gdmrjw2b said:Voor mij inderdaad:
1xNozomi/Jamma the hut shirt maat L, kleur zwart
1xRun to the Arcade shirt maat L, kleur blauw of bruin
Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)
Als je een Nozomi shirt wilt moet ik wel ff een OK van Ken. Misschien is er ook een high-res versie van?
Heb je van Jamma the Hut al artwork of is dat enkel een titel op een shirt? iig een leuk id om uit te werken.
Ratson":1l71lxui said:Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)
Jinxz":1rr6mdoi said:Ratson":1rr6mdoi said:Indien mogelijk:
1x getailleerd dames shirt, maat S, Kleur licht roze, met Run to the arcade erop(voor mijn vriendin)
Getailleerd roze S shirt is geen probleem. Ze zijn wel 5 euro extra.
Jinxz":2u2ncr6r said:Shirts op DLF gooien klinkt goed.
Da Dude":drcn32x4 said:Zo niet, wil ik er wel 2.
p.s. kindermaten? kan dat ook?