What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruderudie's sales @ Nozomi meet

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Aangezien wij aanstaande zondag met een hoop mensen bij elkaar zullen zijn, leek het me wel handig om vooraf te kijken of er mensen zijn waarvoor ik wat kan meenemen. Stuur me een pm als er wat voor je bij zit, dan neem ik het zondag mee. Ik ga nog even doorzoeken, als ik nog wat vind zet ik dat er ook bij. Het is van alles wat, komt ie:

Neo Geo MVS games. omdat niet iedereen van shocks houdt zijn prijzen zonder shock, met shock = plus E10,-

Top hunter = E 35,-
DSC02924.jpg

Sidekicks = E 15,-
DSC02928.jpg

Ninja Commando = E 30,-
DSC02923.jpg

Ghostlop = E 75,-
DSC02922.jpg

CPS2 Super Street Fighter 2 - (phoenixed door Razoola)
Los B-board = E 75,-
A+B = E 90,-
DSC02927.jpg

PSP games. Liefst alles in 1 keer, prijs heb ik geen idee van dus doe een voorstel. Voor losse games geldt hetzelfde
DSC02920.jpg

Saturn games. E 10,- per stuk

LB = New+Sealed
DSC02932.jpg
DSC02931.jpg
DSC02930.jpg
DSC02929.jpg
DSC02933.jpg

SNES game Judge Dredd (USA) - New + sealed - E 25,-
DSC02934.jpg

SNES Garou Den 2 HORI controller - resealed door Super Potatoe, zelf nooit geopend :) - E 30,-
DSC02935.jpg

Dreamcast - allemaal nieuw, geen idee wat het moet kosten. Doe een voorstel
DSC02937.jpg
DSC02936.jpg
 
FYI. Die Neo CD adapter werkt niet op een AES.
 
Neem voor mij de NeoGeo CD voeding maar mee als je wilt :-)
 
Sorry arjan, ronnie was je net voor... Ik zal dat vanavond even updaten in de post.
 
Volgens mij heeft Pascal er nog eentje liggen, zal hem gelijk aan zijn taas trekken ;)
 
ruderudie":1a77s0cx said:
Sorry arjan, ronnie was je net voor... Ik zal dat vanavond even updaten in de post.

Geeft niks. Het is net een havik, die Ronnie ;-)

Hasan, thanks alvast!
 
Back
Top