Dit is echt niet cool, een of andere n00b heeft geleerd om een iso te downen met clazieke roms en een emulator voor de dc.
En nu verkoopt ie kopieen op ebay, die shit is niet eens de cd waard maar mensen betalen wel boven de 20 eurie ervoor. WTF ik dacht dat het illegaal was.
erg lame als je het mij vraagd...
http://cgi.ebay.nl/763-SEGA-8-BIT-SPELL ... dZViewItem
En nu verkoopt ie kopieen op ebay, die shit is niet eens de cd waard maar mensen betalen wel boven de 20 eurie ervoor. WTF ik dacht dat het illegaal was.
erg lame als je het mij vraagd...
http://cgi.ebay.nl/763-SEGA-8-BIT-SPELL ... dZViewItem