What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rock & Metal Headquarter

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Volbeat, ik heb het eens opgezocht. Heeft die knakker een bloemkool in ze keel ofzo? Mijn ding is het niet.

 
Mijn favo bands zijn:

Metallica
Linkin Park
Red Hot Chili Peppers
L'arc en Ciel
Every little thing
Dir en Grey
An Café
Keane
Snowpatrol
Stoned Sour
 
Mensen doe jezelf een plezier en koop de nieuwe DVD van Pearl Jam, het is een meesterwerk.
 
Kenshiro":1fnmfz5o said:
Mijn favo bands zijn:

Metallica
Linkin Park
Red Hot Chili Peppers
L'arc en Ciel
Every little thing
Dir en Grey
An Café
Keane
Snowpatrol
Stoned Sour

Binnenkort Dir En Grey in Amsterdam, siked! :D
 
t zegt mij niks maar meestal hebben ken ik wel dezelfde smaak wat muziek betreft!!!
 
Voor de 2e keer wie gaan er naar Machine Head 30 november behalve Ken Gwar en ik!!!!
 
Deze filmpjes zijn echt geweldig! Het beste filmpje vind ik nog steeds die van cannibal corpse met die hond erin!!!!
 
Burn My Eyes is jeugdsentiment, de rest van MH trek ik echt slecht. Ik pass.
 
Koop the Blackening van Machine Head en pas je opmerking aan.
 
The Blackening en het vorige album: Trough the ashes of the empires Zijn gewoon geweldige albums! Burn my eyes is goed The more things change is ook top! De twee tussenliggende albums: The burning red en Supercharger zijn minder maar niet slecht! Daar kom nog een geweldig live album tussen door!

Dus inderdaad wat ken zegt luister voor je oordeelt
 
Vanavond naar Breda voor een potje ENSLAVED

Ook best wel zin in moet ik zeggen!!!!!
 
Enslaved was gisteren erg vet! Goede set van oude en nieuwe nummers! Het eerste voorprogramma 'shining' Je reinste bagger metal met trompetten!!! Opzouten!!! Het 2e voorprogramma Keep of Kalessin: Supervette band die mij aangenaam verrast heeft heb er maar gelijk een cd van aangeschaft! Kolere wat een power!!!!!
 
Back
Top