What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Wil iemand sombetzki verschonen? Na het zien van een overvloed aan aero's heeft hij een schone luier nodig :mrgreen:
 
waiwainl":37ca0rs4 said:
Echt wel!
Zie daar zelfs dreamcast doos staan!
En daarmee heb je precies het minst interessante object op de foto weten te vinden ;)

Foto's zijn vooral teasers. Tof, maar tegelijk niks op te zien. Ronnie is aan het pesten ;)
 
Dit is een inkoopwarehouse van een grote retroshop, ik mocht een aantal dingen kopen voor mijn shmupcolectie.
Deze gasten kopen veel in , sorteren alles en zetten de pareltjes in hun winkel
Japanse collega's dus :)
Alleen ook de pricing voor retrospul in Japan gaat door het dak.
Vooral in superpotatoes gaan de prijzen nergens meer over, absoluut niet interessant meer voor ons
 
Oh, dat is wel balen inderdaad. Nou ja, balen.. ook een positief effect dat retro gaming hot is :)
 
Cageman":thoh9qng said:
waiwainl":thoh9qng said:
Echt wel!
Zie daar zelfs dreamcast doos staan!
En daarmee heb je precies het minst interessante object op de foto weten te vinden ;)

Hèhè, Volgens mij is dat die Nintendo 3DS doos :-P


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nice one!!!

Tekken.JPG
 
Back
Top