Cageman":3uqx82do said:Ik ga binnenkort wel een keer bij Dexx langsrklok":3uqx82do said:Die is verkocht (aan een member).....
(gokje. Ga ik door voor de koelkast?)
en daar is ubernerd weer :mrgreen:
Da Dude":ersm3uxm said:en daar is ubernerd weer :mrgreen:
Zit dit forum vol mee volgens mij.
Maar zeker gaaf ding.
Da Dude":1xeyc14y said::mrgreen: Dude, je hebt een Darth Paus als avatar. :mrgreen: