What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Marcosan30":1szqxiri said:
Pffffff, is hier nu genoeg over gezegd :?:
Laat iedereen uitgaan van zijn eigen kracht en niet anderen devalueren of in diskrediet brengen :D

Ik zie liever weer on topic mooie arcadespullen :mrgreen:
Helemaal mee eens. Ik ben net weer online na een relaxed dagje met mijn gezin, en kom dan op Nozomi moddergegooi van links naar rechts tegen.

Ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken nu de discussies gesloten lijken te zijn, maar ik wil een ieder dringend verzoeken elkaar niet te gaan lopen bashen op dit forum. Zpeakabonk: dit is een community, een groep mensen die dezelfde hobby met elkaar deelt. Mensen als jinxz en psykick leveren (heel vaak non-Profit!) een enorme bijdrage aan deze community. Daarmee hebben ze een basis van vertrouwen gecreëerd die jij nog niet met hun deelt. Zo simpel is dat.

De regels rond buy, sell and trade zullen weer worden opgegraven, aangepast en sticky gemaakt zodat niemand zich meer kan vergissen in hoe het op dat subforum werkt.

Vanaf nu worden onenigheden via PM afgehandeld. Niet meer publiek op allerlei plekken op het forum.
 
HALELUJA! waar is mijn bier.

sorrie, maar ik ben het helemaal eens met Arjan, praat dingen onderling uit. Als ik soap wil ga ik gtst wel kijken. Nooit gedaan DUSSSSS..................

Ik mag iedereen hier op het forum, nog geen #%@#$% tegengekomen, maar als mensen problemen hebben met deze post. PM me maar.


Ronnie, om het topic weer inhoud te geven. Plaats aub wat mooie cabs die je hebt staan.
 
ja iedereen vind dat, hoop nog een broertje erbij te krijgen ooit, zijn 3 headers naar mijn weten, lijkt wel gaaf om ze 1 keer voor een foto naast elkaar te zetten
 
eigenlijk alleen de header hahaha, en het spel dan
maar ik denk dat deze cab door zo bizar achterlijk geproportioneerd te zijn juist weer mooi wordt

gewoon een onzinnige cab
 
Hij is idd zo vaag dat ik ernaar blijf kijken, bijzondere cab :D
Weet eigenlijk niet of ik hem mooi vind, eerder kunstzinnig
 
DLX":2h7tkkxf said:
Ik vind dat ding echt fucking lelijk :P

Nou nou wat negatief. Ik vind de cab echt schitterend en denk dat er een grote markt voor is. Zou er zo een container mee willen vullen. Maar... wil je niet op ideeen brengen.

Vrede op aarde.
 
Jinxz":oznumcig said:
DLX":oznumcig said:
Ik vind dat ding echt fucking lelijk :P

Nou nou wat negatief. Ik vind de cab echt schitterend en denk dat er een grote markt voor is. Zou er zo een container mee willen vullen. Maar... wil je niet op ideeen brengen.

Vrede op aarde.

Hahah ik weet nou niet of het sarcasme van je reactie afdruipt of dat je serieus bent :lol:

Zelf ben ik er ook niet zo dol op, op het moment dat de marquee groter is dan de cab dan kan ik niet anders denken dan dat dat compensatiedrang is :mrgreen:
 
Jinxz":30vj1r25 said:
DLX":30vj1r25 said:
Ik vind dat ding echt fucking lelijk :P

Nou nou wat negatief. Ik vind de cab echt schitterend en denk dat er een grote markt voor is. Zou er zo een container mee willen vullen. Maar... wil je niet op ideeen brengen.

Vrede op aarde.

een grote markt zal niet voor zijn,maakt ook niet uit, maar ik heb er wel eens een rijtje van zien staan, jammer genoeg enkel op foto en dan heeft het wel wat,

header en verlichting aan de zijkanten zijn misschien wel ter compensatie, houd niet in dat dit toch een konami game blijft van de Gradius Familie en dat is toch wel weer wat
 
Ik ben 1 van die weirdos die m echt prachtig vind.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten. Ach je hebt het of je hebt het niet ;)
 
Dat scherm had gewoon een vette breedbeeld moeten zijn. want verder vind ik hem prachtig.

Deze heb ik bij Ronnie zie staan. heel apart ding
 
Da Dude":37mlck8k said:
Dexx, Deze cab heb jij toch een tijdje gehad.

yep :) heb hem zelfs werkend gemaakt :mrgreen: pc kennis he, want dat zit tegenwoordig in de meeste arcade cabs :D
 
Heb je e-musment aan de werk gekregen? ik heb geprobeerd deze geemuleerd te spelen zonder suc6 ;(
 
Back
Top