What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

En dus ongeveer 1/4 zoveel in de pocket hehe

Wat een vet ding man!
 
Psykick":2ma635jy said:
En dus ongeveer 1/4 zoveel in de pocket hehe

Wat een vet ding man!

Dit is een van de most wanted cabs op dit moment.
Ik heb deze nog niet eens aangeraakt met een poetslap :)
 
cab met een hoofddoekje
Vet ding, ik zou er wel een king size hoofddoek voor nodig hebben, ik pas er denk ik niet onder. 19" gamaakt voor een 4-slot. Mooi heur. En in een hele goede staat zo te zien. poeh he. Mooie kleuren.
 
rklok":3sku617v said:
Ik zeg testen die hap!!

cps2.jpg

In het ergste geval bij CPS2 ben je zo klaar met zo'n stapel. 😉

edit: btw. Doe je nu ook aan PCB import?
 
tested and all working :)
@goatboy : er komen wel eens wat pcb's mee idd
 
Zo te zien heb jij het weer hardstikke druk met je cabs!! Good job :D
Heb je nog een mooie Astro staan?

gr. Mario
 
Heb ik intussen alweer een tijdje staan :-). Ontzettend leuk ding!
 
Blijft helaas toch maar een Pachislo, ondanks vette art en uitstraling!

Ik ben altijd op zoek naar een pad of stick als die dingen aan staan :(
 
Mooi rijtje, klaar om te vertrekken naar : Duitsland,Frankrijk,Engeland,Canada en Brazilie!

shippingout.jpg
 
Back
Top