What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

d":44vs3u0i said:
Vette RKlok banner!
Wat is dit nou weer voor game? Push Space Key? Is dat een MSX game? Ben benieuwd

Ik had de banner ontworpen als artwork voor een Rklok custom stick. Stick is het uiteindelijk niet geworden. No hard feelings ;)
Het artwork is een combi van de japanse gloed die al in het logo zat met een boel cabs en de tank uit metal slug. Ronnie komt eraan rennen om eigenhandig de tank te stoppen met z'n tools in de hand ;)

Dat spel op 't scherm ken ik ook niet. Ziet er wel nice uit idd.
 
Dat spel heet Hi no Tori (ook wel bekend als Firebird of Phoenix). Een verticale shump van Konami die in 1987 is uitgekomen op de MSX2. Het is gebaseerd op een manga en er is ook nog een anime variant van.

Hieronder een kort gameplay filmpje voor de geintereseerden. :)
 
Jinxz":fevh3a97 said:
d":fevh3a97 said:
Vette RKlok banner!

Ik had de banner ontworpen als artwork voor een Rklok custom stick. Stick is het uiteindelijk niet geworden. No hard feelings ;)

Oei Nasty Ronnie ;) Makkelijke manier om je banners te scoren hehe
 
Psykick":2bpm5pek said:
Jinxz":2bpm5pek said:
d":2bpm5pek said:
Vette RKlok banner!

Ik had de banner ontworpen als artwork voor een Rklok custom stick. Stick is het uiteindelijk niet geworden. No hard feelings ;)

Oei Nasty Ronnie ;) Makkelijke manier om je banners te scoren hehe

FYI : er zat ook een vette order aanvast voor Jinxz een customstick en dit was een eenmalige banner...
 
Aleste":2w6kusln said:
Dat spel heet Hi no Tori (ook wel bekend als Firebird of Phoenix). Een verticale shump van Konami die in 1987 is uitgekomen op de MSX2. Het is gebaseerd op een manga en er is ook nog een anime variant van.

Hieronder een kort gameplay filmpje voor de geintereseerden. :)
ha, zie je, msx. Thanks!
Doet me een beetje denken aan Knightmare, maar Hi no Tori ziet er wel veel beter uit
 
rklok":39r69cx5 said:
Psykick":39r69cx5 said:
Jinxz":39r69cx5 said:
Ik had de banner ontworpen als artwork voor een Rklok custom stick. Stick is het uiteindelijk niet geworden. No hard feelings ;)

Oei Nasty Ronnie ;) Makkelijke manier om je banners te scoren hehe

FYI : er zat ook een vette order aanvast voor Jinxz een customstick en dit was een eenmalige banner...

:mrgreen: Thnx for the info Ronnie, dus Jinxz wil heel graag iets teveel credit voor zijn werk hehe, ik wil voor de rest niet stoken hoor :mrgreen: 😉

on a sidenote wel hele vette banner!
 
:mrgreen: Thnx for the info Ronnie, dus Jinxz wil heel graag iets teveel credit voor zijn werk hehe, ik wil voor de rest niet stoken hoor :mrgreen: 😉

on a sidenote wel hele vette banner!

Haha ik heb er ook geen probleem mee hoor. Ik hoef geen credits voor het werk als het besteld zou zijn :D de stick met dat artwork is nooit besteld 😉
 
Mooi, zeldzaam ding!!!

Sega Teradrive model 3, IBM PC met ingebouwde Mega Drive...

120811%20(17).jpg
 
Leuke novelty, heb je de originele monitor er ook bij? Heb ooit eens een amstrad mega pc gehad. Volgens mij precies hetzelfde maar dan euro en wit.
 
rklok":1usl9h9p said:
Mooi, zeldzaam ding!!!

Sega Teradrive model 3, IBM PC met ingebouwde Mega Drive...

Goeie shit. Ik ken die nog uit de tijd dat ik 'm nieuw kon kopen.
 
Atijd gaaf die NNC's. Ze zijn wel erg wit maar komt ook door de flits denk ik. Bezel repaint? Zie namelijk geen NNC embleem bij sommige en de waarschuwings sticker is weg. :)
 
Je maakt er iig geen geheim van wat je met die witte buttons en balltops hebt gedaan! :lol:

Ziet er erg mooi uit zo op een rij!
 
Back
Top