What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

dat de topic titel work in progress is wil niet zeggen dat alles wat hij hier post zijn werk is ;) die youtube link was een reactie op d, hij vroeg welke game er in de pony zat
 
shm.jpg

In random order : Joeks,Marsman,ElPancho,Ckong (formerly known as Pooyan),S913,Buizerd, Ratson,Almighty,Gamekings Donny,Goatboy,Rklok,Girlfriend of Ratson.

Also present but not on pic : Ken,Ziek (ShmupKing 2009), Beatmaster-P,Psykick,Reznor,Evilshmupface,RudeRudie,Crash and Neo

en nog een stel unknown...

deze kwam ik tegen :)... tis inderdaad tijd voor deel 2...
 
rklok":dlf3xd3q said:
Psykick":dlf3xd3q said:
rklok":dlf3xd3q said:

Ja?

Heb jij Kabuki Klash ontwikkeld?

euhmmm nee , hoezo???

Hahaha, nou omdat de thread "Rklok work in progress" is dus daarom begreep ik het posten van een random
Neo Geo game niet helemaal. Vandaar dat ik een cynische reply gaf, maar hij was weer te vergezocht zo te zien hehe
 
Psykick":1j3emjrx said:
Hahaha, nou omdat de thread "Rklok work in progress" is dus daarom begreep ik het posten van een random
Neo Geo game niet helemaal. Vandaar dat ik een cynische reply gaf, maar hij was weer te vergezocht zo te zien hehe

Ja deze moest ik wel heul ver zoeken , Het was inderdaad geen random Neo Geo game, maar een antwoord op de vraag van D....
 
Zeker tijd voor part 2: de gecancelde beat 'em up event? Ik zeg kom maar op!

Ps hoop voor rats dat hij dat pisventje nog eens achterhaalt hehe
 
hahaha, ja idd een behoorlijk pissige ratson in die post.

Vriendin van ratson = vwbabe
We hebben allebei ons naamkaartje en de flyer van het event bewaard :)
Zou persoonlijk heel erg veel zin hebben in zo'n dagje als toen, was echt fantastisch!
 
rklok":31d0sh80 said:
shm.jpg

In random order : Joeks,Marsman,ElPancho,Ckong (formerly known as Pooyan),S913,Buizerd, Ratson,Almighty,Gamekings Donny,Goatboy,Rklok,Girlfriend of Ratson.

Also present but not on pic : Ken,Ziek (ShmupKing 2009), Beatmaster-P,Psykick,Reznor,Evilshmupface,RudeRudie,Crash and Neo

en nog een stel unknown...

deze kwam ik tegen :)... tis inderdaad tijd voor deel 2...
Leuke tijd en was idd erg gezellig! 8)
 
Van mij mag er wel een event komen, nnc :P , shmup, of fighting... of gewoon lekker ouwehoeren! ik neem men Soul Calibur III System 246 wel mee voor wie durft :)
 
Ronnie, Hopelijk geen van jou?

m1fwapwpkolp_760.jpg


http://www.wtf.nl/binnenland/608/contai ... -brug.html
 
Haha, ik zit in de transport ( in rdam)en kan zeggen dat de containers gelukkig allemaal leeg waren; geen goodies in de maas!
 
Ben je daar voor verzekerd eigenlijk ronnie? Stel dat er iets met je container gebeurt en de inhoud onherstelbaar beschadigd is (waterschade), heb je dan een poot om op te staan?
 
Een bijzonder pickup vandaag :

Deze gast is de eigenaar van http://www.dragonslairfans.com en organisator van de jaarlijkse Eurocade...(no Candies allowed)

Maar nu heeft hij een Sega Astro!! (heb hem wel duidelijk gemaakt dat hier 110 voltjes ingaan :) )

pickup1805.jpg
 
Back
Top