What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

rklok

Shmup Veteran
Misschien leuk om te posten welke cabinet op dit moment aan gewerkt wordt hier :
(zo niet schiet het maar af dan stop ik er weer mee)

Super NEO 29 type2 Hyper NEO 64 cabinet

Superneo29a.jpg
Superneo29.jpg
 
rklok":27ndts6z said:
Misschien leuk om te posten welke cabinet op dit moment aan gewerkt wordt hier :
(zo niet schiet het maar af dan stop ik er weer mee)

Leuk; niet mee stoppen..!

Mooi ding, die Neo29. Altijd al een beetje verliefd op geweest.
 
Inderdaad, mooie cab. Is zeker al verkocht?

Wat voor cabs heb je op dit moment zo al te koop staan eigenlijk? Nog interessante 'stukken' daartussen?
 
Zeker niet mee stoppen. altijd leuk.
Geweldige Cab
Maarja altijd al een zwak voor alles van NEO GEO
 
ckong":2p16d1rv said:
Inderdaad, mooie cab. Is zeker al verkocht?

Wat voor cabs heb je op dit moment zo al te koop staan eigenlijk? Nog interessante 'stukken' daartussen?

Alles wat ik hier post, ben ik mee bezig en is nog niet verkocht...
 
Ziet eruit als een mooi exemplaar! Niet verwacht dat dat in een station zou passen, eigenlijk.. gaat in ieder geval niet in de mijne :-)
 
Mooi rijtje Astro's Ronnie! Zelfs de balltop en button kleuren zijn bijna allemaal origineel. :) Zie dat een cab een 1P panel heeft? Heb je nog zo'n 1P Astro panel in top condition? Dus geen roest.
 
goatboy":3tktgg3o said:
Mooi rijtje Astro's Ronnie! Zelfs de balltop en button kleuren zijn bijna allemaal origineel. :) Zie dat een cab een 1P panel heeft? Heb je nog zo'n 1P Astro panel in top condition? Dus geen roest.

Nee had er maar 1, zie ik ook weinig langskomen die 1 players...
 
rklok":1dyurawi said:
Nee had er maar 1, zie ik ook weinig langskomen die 1 players...

klopt, En nieuw zijn ze te duur. Wacht m'n kans wel af op YHJ, Tnx.
 
Hmmm, Niet echt over nagedacht eigenlijk. Nieuw kosten ze €125,- dacht ik. Heb het over die Sanwa/Sega licensed panels. Dacht eerder aan een ruil maar cash kan ook natuurlijk. Moet wel in top condition zijn.

Heb nog een Sanwa/Sega 2P Astro panel (2L12B) + kick harness. In erg goede condition. Kan dit panel natuurlijk ook eerst verkopen wat misschien handiger is. :)
 
Ik heb er wel eentje in topconditie liggen, dus anders kijk je met de meet even, kan je eerst checken voordat we overgaan tot een deal ;)
 
Is dat nu voor een verzamelaar, of zijn ze daar arcadehallen aan het vullen?

Naar welke landen stuur je nu het meest?
Ben wel benieuwd, welke landen het 't aktiefst zijn op arcade gebied :D
 
Dit is een particulier

Frankrijk en Engeland zijn de grootste, maar ik heb ook al ge-exporteerd naar :

Duitsland,Zwitserland,Belgie,Spanje,Portugal,Italie,Ierland,Zweden,Denemarken en Canada zelfs!
 
Projectje? Ziet er al top uit toch? In elkaar zetten en verkopen dat kreng. ;)
En? Fijne vakantie gehad? :)
 
Back
Top