What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

ha mooi, kan wel wat 100 yen coins gebruiken.
maar meer of er nog wat vreemde eenden tussen de cabs zitten.
NAC driving cab???? ;-)
 
Sega Astro 2 klaar voor verkoop.....

Astro2.jpg
 
Pat7o":mrml95nq said:
Nice! zie ik daar een cocktail op de achtergrond?

bedoel je die stoel links boven? ;) ik dacht het ook dat het een cocktail was.. als je goed kijkt is het een stoel (kan het nog steeds mis hebben)
 
dexx":16onw6xl said:
Pat7o":16onw6xl said:
Nice! zie ik daar een cocktail op de achtergrond?

bedoel je die stoel links boven? ;) ik dacht het ook dat het een cocktail was.. als je goed kijkt is het een stoel (kan het nog steeds mis hebben)

nee rechtsboven eigenlijk.
 
Pat7o":167kkx13 said:
dexx":167kkx13 said:
Pat7o":167kkx13 said:
Nice! zie ik daar een cocktail op de achtergrond?

bedoel je die stoel links boven? ;) ik dacht het ook dat het een cocktail was.. als je goed kijkt is het een stoel (kan het nog steeds mis hebben)

nee rechtsboven eigenlijk.

verrek.. :mrgreen: yep, dat is er 1, ik weer helemaal verkeerd kijken haha.
 
Ronnie, wanneer gaat je nieuwe site officieel online.

P.s. Tip. Al die foto's van al die kasten die je hier gepost hebt (vooral de aparte. Kun je die niet in een gallerij op de site zetten.
Aan geintresseerden kun je laten zien wat je allemaal in handen hebt gehad.
Geeft dan ook weer aan wat je kan.
 
Da Dude":st62jp38 said:
Ronnie, wanneer gaat je nieuwe site officieel online.

P.s. Tip. Al die foto's van al die kasten die je hier gepost hebt (vooral de aparte. Kun je die niet in een gallerij op de site zetten.
Aan geintresseerden kun je laten zien wat je allemaal in handen hebt gehad.
Geeft dan ook weer aan wat je kan.

idd, ik kan je dan wel 1 foto geven :mrgreen:
 
Lache! :) In plaats van een simpel aanhangertje te regelen komen ze met 4 man sterk om 1 Astro op te pikken. Wel gaaf die betrokkenheid als ze allemaal familie zijn.
 
Waar moeten die lui zitten nadat ze die cab god weet hoe in dat autootje gepropt hebben??
 
RKLOK Stats vanaf 15-10-2008 t/m heden :

Verkocht : 171 cabinets

Capcom Mini Cute 10
Capcom Status 18 2
Capcom Status 25 1
Cocktail table 1
Hyper NEO 64 Wild Ambition 1
Irem Madonna 1
Jaleco Pony 18 1
Jaleco Pony Mark 3 4
Konami Domy Jr. 1
Konami Windy 3
Konami windy 2 1
Namco Consolette 26 2
Namco Cyberlead 1
Namco Exceleena 2 2
Sammy Atomiswave 2
Sega Aero cabinet 6
Sega Aero Table 12
Sega Astro City cabinet 7
Sega Astro II 1
Sega Blast city 33
Sega Megalo 410 1
Sega New Astro City cabinet 47
SNK Candy 18 1
SNK NEO 19 2
SNK NEO 25 1
SNK NEO 29 4
SNK NEO MVS-U4 2
SNK NEO SC19-2 1
SNK NEO SC19-4 7
Taito Egret 29 3
Taito Egret 3 2
Taito Egret II 4
Universal Ambo 1
Sega House of the Dead 1
Sega House of the Dead 2 1
Konami Keyboardmania 1

Huidige voorraad : 14 stuks

Capcom Impress 1
Cocktail table 3
Hyper NEO 64 Buriki 1
Irem Madonna 1
Jaleco pony IV 1
Konami Windy 2 1
Namco Cyberlead 1
Namco Cyberlead 2 1
Sega Astro 2 1
Sega Blast City 2
Tehkan Video game 1
 
Back
Top