What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Net binnen, Wangan Midnight 3DX plus savecards en een Engelse vertaling van de game... Volgens mij vrij zeldzaam in Europa


Wangan.jpg
 
Altijd cool spul dit. Heb laatst een 100-tal Initial D5 kaarten gekocht. Die werden toen op bestelling voor me gemaakt.
 
Lachen die dingen.
In de Nederlandse arcades (lees: Centerparks) zijn die cardreaders er allemaal uit gehaald.
 
Ik heb zelf de zwart witte vewlix, en vind die toch wel qua uiterlijk de mooiste.
Deze heeft alleen een beter scherm oid toch?
 
Da Dude":mtcibei8 said:
Ik heb zelf de zwart witte vewlix, en vind die toch wel qua uiterlijk de mooiste.
Deze heeft alleen een beter scherm oid toch?

Ik persoonlijk vind deze echt wel de mooiste. Wit staat een cab echt goed.
 
Dat is smaak natuurlijk.

IMG_6661.JPG

Deze combi past ook goed bijn mijn zwart witte bureau en kasten 😉
Al zou de onderkant ook wel wit mogen. Dat is bij deze blauwe wel erg mooi
Deze blauwe oogt wel frisser dan de zwart witte, maar qua geheel, heb ik liever de mijne (anders had ik die ook niet gekocht :mrgreen: ).
 
Back
Top