doc81
Combo Keeper
nou das beetje een tricky question voor mij,
in mijn echt jonge jaren zeg ik IK+ (international karate plus) op de amiga met toetsenbord en dan met zn 2en spelen.
vanaf de nes zijn het een paar spellen die het voor mij gedaan hebben:
-Double Dragon 2 (dit is het beste spel die ik ooit gespeeld had en nog steeds naast deel 1 en 3)
-Metalgear 1 en 2
-thrilla's safari
-bionic commando
-super mario bros. 1 en 3 (2 vond ik niet echt stoer toen)
-world class track meet (inclusief de ren mat)
-terminator 2
-Rockin' Kats
-wrath of the black manta
-shadowgate
-ninja gaiden 1 en 2 (3 te was moeilijk)
-alle castlevania's (maar deel 3 was de bomb)
-zelda II
-bad dudes
op de snes:
-batman returns
-mortal kombat II
-Street Fighter 2 world warriors
-donkey kong country 1 en 2 (3 vond ik minder)
-super adventure island (vooral het muziek)
-super metroid (99% gehaald en de laatste procent zien maar niet erbij komen)
-Pocky and Rocky 2 (heeft sentimentele waarde)
-CASTLEEEEEEEEEVANIAAAAAAAAA IV (natuurlijk!!!!!)
-super mario world
-super mario kart
-rocky rodent
-Actraiser 2
-zelda a link to the past
PS1:
Metalgear Solid
Resident Evil 1
Castlevania Symphony of the night
time crisis
Tekken II (deel 1 en 3 vond ik iets minder)
Guilty Gear (toen ik de play demo zag kon ik bijna huilen van al de adrenaline toen)
Jumping flash (ik heb mn neef hebben gelachen om dit spel)
Final Fantasy 7 (deze MOET je hebben uitgespeeld, weten jullie wie Sephiroth (セフィãƒã‚¹, Sefirosu) is?)
Alle king of fighters
Ik was perongeluk verder gegaan met ps2 en ps3 maar dat was niet toen back in the day.
ooooh bijna vergeten op de oude gameboy (big boy zeg maar) tetris en deze speel ik af en toe nog steeds.
Ik was like, sega, what the pieeep is een sega? ik was nintendo fan en ik schaam me er niet voor ehehehehehe
Captain N the game master hehehehehe
nou ik denk dat ik het zo wel heb, ik weet zeker dat ik een paar ben vergeten, maar ja deze spellen deden het voor mij toen en nu nog steeds.
PS
eps bijna 1 groot spel vergeten, dat was/is KILLER INSTINCT, zowel op de arcade en op de consoles.
in mijn echt jonge jaren zeg ik IK+ (international karate plus) op de amiga met toetsenbord en dan met zn 2en spelen.
vanaf de nes zijn het een paar spellen die het voor mij gedaan hebben:
-Double Dragon 2 (dit is het beste spel die ik ooit gespeeld had en nog steeds naast deel 1 en 3)
-Metalgear 1 en 2
-thrilla's safari
-bionic commando
-super mario bros. 1 en 3 (2 vond ik niet echt stoer toen)
-world class track meet (inclusief de ren mat)
-terminator 2
-Rockin' Kats
-wrath of the black manta
-shadowgate
-ninja gaiden 1 en 2 (3 te was moeilijk)
-alle castlevania's (maar deel 3 was de bomb)
-zelda II
-bad dudes
op de snes:
-batman returns
-mortal kombat II
-Street Fighter 2 world warriors
-donkey kong country 1 en 2 (3 vond ik minder)
-super adventure island (vooral het muziek)
-super metroid (99% gehaald en de laatste procent zien maar niet erbij komen)
-Pocky and Rocky 2 (heeft sentimentele waarde)
-CASTLEEEEEEEEEVANIAAAAAAAAA IV (natuurlijk!!!!!)
-super mario world
-super mario kart
-rocky rodent
-Actraiser 2
-zelda a link to the past
PS1:
Metalgear Solid
Resident Evil 1
Castlevania Symphony of the night
time crisis
Tekken II (deel 1 en 3 vond ik iets minder)
Guilty Gear (toen ik de play demo zag kon ik bijna huilen van al de adrenaline toen)
Jumping flash (ik heb mn neef hebben gelachen om dit spel)
Final Fantasy 7 (deze MOET je hebben uitgespeeld, weten jullie wie Sephiroth (セフィãƒã‚¹, Sefirosu) is?)
Alle king of fighters
Ik was perongeluk verder gegaan met ps2 en ps3 maar dat was niet toen back in the day.
ooooh bijna vergeten op de oude gameboy (big boy zeg maar) tetris en deze speel ik af en toe nog steeds.
Ik was like, sega, what the pieeep is een sega? ik was nintendo fan en ik schaam me er niet voor ehehehehehe
Captain N the game master hehehehehe
nou ik denk dat ik het zo wel heb, ik weet zeker dat ik een paar ben vergeten, maar ja deze spellen deden het voor mij toen en nu nog steeds.
PS