What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro-börse duitsland 01-03-2008

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Gisteren samen met R.Kolk (http://myworld.ebay.nl/rklok) naar Duitsland geweest en heb hem meegeholpen met de verkoop.
We waren mooi optijd(aankomst 9:00 uur) en konden rustig de boel opzetten en om 11:00 uur ging het dan eindelijk van start 😉
Het was meteen een gekkenhuis en het eerste uurtje hadden we het meteen flink druk.
De virtual boy's waren het eerste uur meteen uitverkocht en de pc engine's volgden al snel 8) (pc engine duo/duo-r)
Ook de losse verkoop van games ging lekker.
Wel jammer dat we op de terugreis in de file kwamen en dat heeft zeker een anderhalf uur geduurd.Eenmaal uit de file maakte ik nog een opmerking dat er vast wel een of andere maloot het gaspendaal flink zou indrukken na de frustratie van de tergende lange file(zeker 10KM) en laat nu 5 km verderop een ongeluk gebeuren dat iemand z'n auto in de vangrail parkeert :evil: .Dus weer in een file.
Hier wat foto's van de beurs en als ik er meer heb dan zal ik ze zeker posten.
logoretroxp6.jpg

fotos0001fj9.jpg

fotos0002nv9.jpg

fotos0003jc6.jpg

fotos0005ln2.jpg

fotos0006ub7.jpg

fotos0007bz3.jpg

fotos0008js8.jpg

fotos0009xe9.jpg

fotos0010dk5.jpg

3retrobrseinbochumgingexi9.jpg

it's me 8)
fotos0019fl8.jpg

fotos0016ez1.jpg

fotos0017pw1.jpg

Hier even een link naar het filmpje van de beurs:
http://amition.de/retro2008.html
De onderste moet je hebben.

De volgende beurs is op 20 april 2008 ''In De Stolp - te Apeldoorn''
 
Leuke pics man thanks for sharing.
Vandaag toevallig pakketje binnengekregen van den heer Klok, zoals altijd minty mint.
 
Leuk die foto's .. had ik op zich nog wel even willen rondsnuffelen.

Toevallig nog minte Game Gears of Atari Lynxs gezien?
 
Gameholic":waqjr0ts said:
Leuk die foto's .. had ik op zich nog wel even willen rondsnuffelen.

Toevallig nog minte Game Gears of Atari Lynxs gezien?

Volgens mij geen Game Gears maar wel belachelijk veel Atari Lynx.
Ook veel games gezien en er stonden zeker al 3 kramen met Atari shit.
Had ook zelf bijna een Jaguar gekocht met AvP maar toen ik eenmaal kwam kijken of hij er nog was toen was hij helaas verkocht.(mischien maar goed ook :P )
 
almighty":1hor11x7 said:
Gameholic":1hor11x7 said:
Leuk die foto's .. had ik op zich nog wel even willen rondsnuffelen.

Toevallig nog minte Game Gears of Atari Lynxs gezien?

Volgens mij geen Game Gears maar wel belachelijk veel Atari Lynx.
Ook veel games gezien en er stonden zeker al 3 kramen met Atari shit.
Had ook zelf bijna een Jaguar gekocht met AvP maar toen ik eenmaal kwam kijken of hij er nog was toen was hij helaas verkocht.(mischien maar goed ook :P )

Damn.. ik ga nu nl beginnen om alleen maar minte Atari Lynx games te kopen dus die beurs was voor mij een goed begin geweest ;) .. maarja ik was op vakantie
 
Gameholic":37ffupjv said:
almighty":37ffupjv said:
Gameholic":37ffupjv said:
Leuk die foto's .. had ik op zich nog wel even willen rondsnuffelen.

Toevallig nog minte Game Gears of Atari Lynxs gezien?

Volgens mij geen Game Gears maar wel belachelijk veel Atari Lynx.
Ook veel games gezien en er stonden zeker al 3 kramen met Atari shit.
Had ook zelf bijna een Jaguar gekocht met AvP maar toen ik eenmaal kwam kijken of hij er nog was toen was hij helaas verkocht.(mischien maar goed ook :P )

Damn.. ik ga nu nl beginnen om alleen maar minte Atari Lynx games te kopen dus die beurs was voor mij een goed begin geweest ;) .. maarja ik was op vakantie

Dat moet ook gebeuren Gameholic 😉
Maar mischien is er wel wat te vinden op de beurs in:

De volgende beurs is op 20 april 2008 ''In De Stolp - te Apeldoorn'' :)
 
Ik zal daar ook zijn, maak anders even een aparte topic aan over dat beursje in Apeldoorn lid Almighty!
 
gaaf man! hier loop ik wel warm voor :P
hoe kwam het eigenlijk dat je mee mocht helpen? :)
 
new challenger":16cd2jck said:
gaaf man! hier loop ik wel warm voor :P
hoe kwam het eigenlijk dat je mee mocht helpen? :)

Ik ga graag naar hem toe om m'n games te halen (spaar ze op) en praten wat.
Eigelijk vroeg hij mij of het me wat leek en zo is het eigelijk een beetje begonnen en daar komt ook bij dat we het volgens mij wel aardig goed kunnen vinden met elkaar.
 
Back
Top